• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • viola74

Hej vi är gärna med och fikar på måndag. Criwi jag behöver oxå ett uppdatering på ert husnummer.

Grattis Elouise!

Vi tog oxå något blodprov i vecka 15 men jag kommer inte ihåg vad det hette.

När jag slutade med p-piller tog det väldigt lång tid för kroppen att ställa om sig säkert över ett år. Blev sen som Criwi gravid och fick ett tidigt missfall men blev sedan gravid direkt på första försöket.

• soffien

grattis elouise till bebisen och er andra också om jag har glömt att gratta, jag är inte alls avundsjuk

jag vet att fem försök verkligen inte är lång tid men det känns som en evighet, vill också ha en bebis.

tyvärr kan jag inte fika på måndag heller, jobbar då. men from den 17 augusti är jag arbetslös eller mammaledig så då ska vi allt ta och försöka matcha in en fika, det var ju en evighet sen sist!

• fröken

Jag vet inte riktigt när mitt bf är, men enligt fen här uträkningen är det 1 februari, men jag tror det är senare.

• StinaTina

Sitter här och halvsover efter en 9 - 20-dag på jobbet.

Funderade lite på måndagen.....

OM era respektive är hemma och vill följa med så är dom hjärtligt välkomna oxå. Även dom pappor som är hemma (medan mammor jobbar) är välkomna hit (säklart).
    Vi kan säga att vi träffas här men om det är fint väder så kan vi ju lika gärna vara i hagen. Det finns en lekplats med lite gungor och sånt.
    Runt klockan 10 - 11 någon gång, vad tycker ni andra??

Jag kollar in en sväng imorrn kväll innan jag kryper till kojs.........

Zzzzzzzzzzz ............... Natti, natti...... Zzzzzzzzzzz .........soooooova
  • StinaTina

Tack, tack men än har jag inte lyckats slita mej

Sitter och funderar på om inte en kopp thé skulle vara underbart gott
    Snart MåSTE jag sova om jag ska orka imorrn oxå, det är ett psykiskt krävande jobb jag har Tålamod är ett måste, utan det så kan jag lika gärna skita i att gå dit

Zzzzzzzzzzz ............... Natti, natti...... Zzzzzzzzzzz .........soooooova
  • Ulle 74

Jag tycker att runt kl 10 låter finfint
    Ojmr så skulle väl V komma då?!

Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****