• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • fröken

Hi, hi, en sån rolig dröm, Ylva. Eller just när den pågick kanske den kändes lite läskig ?
    Aldrig roligt att bli utskälld, inte ens i drömmar.

Vad gäller mat/bio, så kanske vi ska börja med att bestämma vad vi ska göra, o det känns ju som om fler vill äta än att gå på bio. Ska vi ta någongång om 2-3 veckor?

Vi hade det så trevligt i Vadstena, lajbans hela tiden, även då vi jobbade. Det visade sig att vi i vårt arbetslag gillar att skämta (främst om sex o såntGenerad) så vi skrattade i 2 dagar Räcka ut tungan
    Annars drack vi mest  (alkoholfritt för mig såklarft, vilket fick alla att fråga varför o mig att svara Flört) och åt maaaaaaaaaat - hela tiden. Så trevlig så!

Men, nu är det helg o jag ska bara vara o ta det lugnt. Tyvärr verkar sonen bli förkyldLedsen, men det kanske inte blir så farligt, hoppas vi!

Trevlig helg på er, nu är det matdags för Vilhelm och -dax för oss.

(inte kan ni väl tro att jag gillar att stoppa in så många smilies som möjligt???)

• Lenabagare

Kära nån då, Bondbruden. Inte är jag arg inte. Fast det är festligt att det just var blåbär det handlade om för jag hittade nedtrampad blåbärspaj på balkongmattan morgonen efter att du haft din dröm. Konstigt - ja vi åt ju alltså blåbärspaj kvällen innan, men just att du drömde om mig och blåbär menar jag...

I morgon skall maken och jag till Lönö i Arkösunds skärgård på kombinerad 40-års- och kräftfest. Vi skall inte stanna över natten utan jag skall skall köra hem. Tim skall sova hos mormor för första gången. Spännande.

Jag har lättast att gå på restaurang ojämna veckor, men allt går att lösa. Vi behöver ju inte pricka in en lönehelg för då dräller det ändå med folk.

• Lenabagare

...jag menar inte helgdag i egentlig bemärkelse utan ett datum mitt i veckan fast inte just då folk har fått lön...

• mysan1970

jag har följt tråden i några dagar. Va kul att dom små växer. sen har jag lite trågkika nyheter. jag har fått två små och en stor hjärnblödningar. inte klokt jag var ju inte så gammal heller. vi hann vara i sundsvall i tre dagar. Jag flögs linköping och blev inneliggande 1 mån och är på torsdag på rehab varje dag. ingen känsel på hö sida, kan inte svriva (därför blir det konstigt), ingen balans, tappar ord ibland, men minnet är det inget fel på. hoppas ni haft bättre sommar än jag,,,,,

• StinaTina
    Sonja, hualigen vilken sommar!
    Hoppas att det "går tillbaka" och att du blir bättre snabbt. Skönt att höra nåt ifrån dej, har saknat dej här i tråden. Du brukar ju skriva även om ni är i "norrland".

Orkar du vara uppe något?

Många STORA krya-på-dej-kramar från mej och Emma.

Fortsätt att kämpa så gör vi i tråden så här vid varje framsteg du gör!

• fröken
    Nämen Sonja! Att du ska råka ut för sånt elände!
    Skickar en massa styrkakramar till dig!
  • fröken

Fasen också, nu kan jag inte stava hellerSkrikandes styrkekramar skulle det ju stå!

• Ulle 74

Sonja: massor med kramar och önskan om att du ska bli frisk å det snaraste.
    Vilken tråkig historia att läsa, hoppas du fått den bästa vård som finns och att du känner dig lite bättre nu än i början av sjukdomstiden
    *Kram*

• ligre

Men Sonja vad mycket tråkigt som har hänt dig . Hur mår du nu? Hur mår övriga familjen?
    Hoppas att det blir mycket bättre snart och du blir fullt återställd.
    Många kramar från oss

• Längtar efter en liten

Trevlig tråd ni har

Pregnant week 11
Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****