• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • linfre

Jag träffade Lena igår på jätte grönt och hon sa att de kunde kanske den 28:e, men de var bortresta på kalas så de visste inte med säkerhet. Singla slant Ulle!

Vi som tänkte hjälpa till vi kanske skall höras av kring vad som skall göras och hur vi fixar det. Kan vi skriva upp vilka vi är så det blir tydligt?

Jag kan hjälpa till med 2-års kalaset:
    Linda

• linfre

Lena, vilka underbara muffins. P var helt såld på dem och kringlorna. Vilken lycka när han upptäckte att det räckte både till eftermiddagsfika OCH till gottinamnam när Hampus somnat. Hoppas det gick bra för er.

• fröken

Om nu filmen inte går i morron  så kan vi väl ses o ta en fika eller käka lite? Vi blev väl inte så många, så vi behöver nog inte boka bord eller nåt!
    Jag hade ju sett fram emot att hitta på nåt så jag vill inte lägga ner det

Vad säger ni?

• linfre

Funkar bra för min del med att käka.

Jag sitter ju nere på stan, typ 20-30 meter från bion, så jag kan gå förbi bion vid lunch och kolla. Jag kan inte gå in på nätet för det är "en förbjuden hemsida" hos min arbetsgivare!! Grrr! Kollar på lunch och återkommer.

• ligre

Funkar jättebra för mig att käka el fika...då hinner man ju prata mer

• fröken

Nä nu- 3 inlägg o ingen text. Har lånat svärfars dator o den verkar inte vilja skicka iväg det jag skriver. En sån skitmaskin!

OM inte filmen går, ska vi ses vid 1800 då?

• linfre

Nu har jag varit och kollat. Harry Potter går numera endast på helgerna. Så så var det med det.

Vi som vill fika/käka imorgon skall vi ses vid stora torget vid 18:00 eller har någon direkt förslag på var vi kan äta. Jag är öppen för allt.

Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****