• StinaTina

****Höstmammor i Linköping - Del 9****

Tjoho, vad tiden flyger.......

• Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****
  • Lenabagare

Kul att muffinsen smakade, Linfre - kul att träffa er som hastigast.

• Babyminnie

Nu var det länge sen jag skrev igen men men.....
    Jag tror att Alma vill vara med på 2-årskalaset om det går bra. Jag försökte läsa lite bakåt och såg att det var var mellan 14 och 28 oktober. Om jag inte har fått barn då och mår relativ bra så kommer vi också.

Jag kanske dyker upp imorgon för fika med men jag vet inte riktigt om jag kan än. Jag ska försöka och läsa lite på FL imorgon och då kan jag skriva óm jag kommer eller inte.

• viola74

Jag kan hjälpa till med 2-års kalaset:
    Linda Malin

Jag röstar på den 28!

• Tezz80

*inne en snabbis*
    28:e passar oss bättre än 14:e. Men det är lite synd att det blir en söndag istället för en lördag. Är det möjligt att lägga det på förmiddagen? Annars får vi nog stå över. Vi har ju tre timmars bilresa hem oxå.

• StinaTina

V 43 (28/10) så är jag på praktik och kan bli tvingad att jobba men jag ska försöka att "lalla" bort den söndagen i fall den blir bestämd. 

Kan tänka mej att träffas imorrn om jag inte är helt slut och mörbultad Vi har team-bildning hela dagen eftersom det är ny basgrupp och ny kurs.
    Jag tar med lite telefonnummer när jag går imorrnbitti så hör jag av mej om jag inte dyker upp. Slutar 16.30 i Norrköping så jag är i Linköping vid 17.30. 

Stora torget vid 18:00 tisdag 11/9 så går vi någonstans och fikar/äter.

• Ulle 74

Hej på er!
    jag kommer inte ikväll, då jag ska öva sista gången innan helgens SM-tävling i Första hjälpen!

Dessutom kommer Samuel hem idag så jag ska gosa med honom, han har haft det jättebra på landet hos mormor och morfar.

När det gäller kalas så blev det sö 28/10!
    Vad det gäller tid kan vi väl försöka komma till någon slags koncensus...
    Kan ni inte ta upp det ikväll när ni ses IRL?

Vi som sagt att vi kan fixa och planera lite är:
    Ulrika
    Linda F
    Malin

• fröken

Den 28/10 blir bra för vår del. Det är skönt med en söndag. Nu kan mamma o jag planera in en resa till ullared på fredag-lördag den helgen Så perfekt så.

I morse fick jag sovmorron. V vaknade som vanligt vid 6.30 o jag tog in honom till vår säng för att han skulle mysa lite. Men, han somnade o sov till strax efter 8 då jag fick väcka honom. Det är tydligen väldigt ansträngande att gå på dagis

Förra veckan var vi på vårt UL, så kul att se. Tyvärr ville liten därinne inte visa vilket kön h'an har, så vi fick inte den nyfikenheten stillad alls. Får vänta ända till NÄSTA ÅR!! Men jag känner mig säker på att det är en lillebror!

Vi ses i kväll, några av oss.

• ligre
    Vi som sagt att vi kan fixa och planera lite  inför 2-års kalaset är:
    Ulrika
    Linda F
    Malin
    Linda G
    Vilka är vi som ses i afton kl 18 vid Stora Torget?
    Jenny
    Linda G
Svar på tråden ****Höstmammor i Linköping - Del 9****