Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Grattis
Tack!
Längtar så det gör ont tills den skuttar ur boet så jag får se den på "riktigt"...![]()
(känner mej som ett barn på julafton)![]()
Japps, kommer jag att göra.. men kalla den inte för han, jag önskar av hela mitt hjärta att det är en hon.. chinchilla är en mycket ljus grå färg.. supersnygg.

Yossis:
Så tråkigt det som hände med Baltazar.. hoppas verkligen att den nya pälsen som växer ut är i rätt färg.
Mrs Bean:
Stort Grattis till den Chinchillafärgade ninbebben... hoppas verkligen att vi får se bilder på den sen. Det var en riktigt fin kanin på bilden som du la in... jag själv vill dock inte ha långhåriga kaniner.. är helt enkelt för lat för att borsta dem hela tiden ![]()
Efter vi har varit på semester så har det varit lögn att få på Ninni selen eller ens försöka röra henne vid magen... Hon fick ju då bo hos min svåger och svägersa med familj och de berättade att de försökt att sätta på henne selen men att det gick rent åt helvete... Svågern blev riven jättemycket och Ninni blev rädd..
Hon blev tydligen riktigt rädd ![]()
Iaf så igår lyckades jag få på henne selen igen efter flera veckors försök.... känns kul att man iaf får några framsteg och att det även visar på att hon fått tillbaka lite tillit till mig igen iaf.
Nu är det "bara" detta med att lyfta kvar.... Det funkar bara inte... hon spratlar och rivs som en tok... men jag ger mig inte... någon dag ska jag iaf lyckas få upp henne på ett bord...utan att blivit sönderriven på kuppen... ni kan ju tänka hur kul hon är att klippa klorna på...