Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Emmsan skrev 2007-08-05 20:23:08 följande:
ok då "kör" jag då o hoppas på tips.. nr1 han har ett öga som rinner har gjort det ett tag inte geggigt utan mer klar vätska?
* när vi skaffade honom i maj köpte vi samma foder som han va uppfödd på dvs ren pellets.. det tråkiga är han äter BARA det o knäckebröd aldrig ngr grönsaker iallafall inte de vi har provat typ gurka,morot äpple mm varför??? trodde ju att alla kaniner va glada i sånt hihi men räcker det med pellets för honom eller behöver han annat? jo hö har han ju givetvis oxå ;)
Oj jisses, jag det var avstånd det, men ni är bägge uppifrån då?
Blev visst lite OT så här i nya tråden, kan inte du förresten länka till den gamla i TS? : )
Våran Dino har nu växt till dubbla storleken och är en riktig liten personlighet, han älskar att välta tomma Ramlösa flaskor som han rullar omkring och sen kastar han grejer, som t.ex. leksaker och tomma hushållsrullar, har aldrig sett en kanin kasta grejer på det viset, men kul är det och dottern skrattar och tycker han är helknäpp : )
Oppsse, detta blev visst inte ivägskickat på dagen idag, trycker på Posta nu istället då...kan inte du länka till gamla tråden också om man vill kolla ngt i den gamla? : )
Emmsan skrev 2007-08-05 20:38:19 följande:
pelletsen vi har nu heter stampe o är köpt från lantmännen han älskar att äta grena o läv från lönn glömde jag säga.. hmm ang hur mycket han får så ser vi till att det alltid finns mat är det fel?? o vatten oxå såklart
Emmsan skrev 2007-08-05 21:34:53 följande:
Har mailat på en annons idag om en järnblå BJ, vore kul att ha en sån som maskot här hemma.