• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Momsie

hALLOJ ALLIHOP!!
    Oj, förlåt, menade inte att skrika, skulle bara fråga om man ska öka mängden pellets när dom växer?
    Dino är nu dubbelt så stor, ger honom en halv dl om dagen, är det för lite om han äter grönsaker och frukt också?

Har ni förresten erfarenhet av märket Lola och deras fröpinnar?
    Det är det förstya vi hittat som Dino gnager på, och han äter bara lite om dagen...

• Vigrid
    HEJ!!!

Ser ni vad jag har lyckats med!?!?!?! Jag har lagt in den gamla tråden längs upp i den här nya! Glad Hade inte en aning om att man kunde göra det..... Förvånad Men man lär sej nåt nytt varje dag!  
    Ser du Momsie, jag har äntligen fattat!!! *hihi*
  • yossis

Sorry girls, jag behöver få gnälla av mig lite. Blir så ledsen på en vän som lovar att höra av sig hela tiden men aldrig gör det, igår lovade hon att hon skulle höra av sig & vi skulle ses & idag sa hon samma sak igen när vi pratade på msn.
    Börjar se ett litet mönster så fort hon träffar en ny kille, då har hon aldrig tid att ses eller så "offrar" hon en 1-2 h som hon säger.

Sorry girls, väldigt mycket OT

• Momsie

Nämen, vad duktigt du är!!! : )
    Kul att ha den länkad här så man kan gå tillbaka bland alla ovärderliga råd och anekdoter, eller hur? : )

Vigrid skrev 2007-08-07 20:29:14 följande:
    HEJ!!!Ser ni vad jag har lyckats med!?!?!?! Jag har lagt in den gamla tråden längs upp i den här nya!  Hade inte en aning om att man kunde göra det.....  Men man lär sej nåt nytt varje dag!  Ser du Momsie, jag har äntligen fattat!!! *hihi*
  • Vimset

Tjohoo! Nu har jag också hittat hit. Tristväder idag så Rocky och Elmer får allt stanna inne. Hoppas att det blir bättre i morgon.

• Some Say Love
    HEJ flickor!

Äntligen har jag hittat er!Skrattande

Jag har varit halvt hysterisk när jag inte hittat tråden...Gråter

Iallafall, idag har min Bea fått 8 bebisar.. hon väntade så gulligt på mej i förmiddags och när jag kom ut dit så började hon boa o dra päls som en tok, jag såg på henne att det satt igång då hon fick värkar emellanåt o bara stannade upp med byggandet.. sen gick jag in för att städa och kom tillbaka dit efter 1 timma ca och då hade hon nyss fött dem. Ena moderkakan låg kvar så därför kunde jag se att det var helt färskt. Jag öppnade o gosade med henne men attan va arg hon blev när jag flyttade hennes hög med hö.. hon högg hejvilt efter mej.. stackarn!

Men jag kollade boet i alla fall o alla såg ut att leva och må bra.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Bakom molnen

Dessa bilder på "skrutten-plutten" måste ni bara älska

IMG_0007.JPG  kliar.JPG 
    IMG_0562.JPG

• yossis

Abbys öga rinner...igen, behandlar ett par dagar så blir det bra så går det ett tag så börjar det rinna igen + att hon blivit extremt skygg medans vi varit borta inte alls samma kanin, blir mer & mer lik sin mamma & jag vet inte om jag vill avla på en sån kanin.

Svar på tråden Kanintråd #3