Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
hALLOJ ALLIHOP!!
Oj, förlåt, menade inte att skrika, skulle bara fråga om man ska öka mängden pellets när dom växer?
Dino är nu dubbelt så stor, ger honom en halv dl om dagen, är det för lite om han äter grönsaker och frukt också?
Har ni förresten erfarenhet av märket Lola och deras fröpinnar?
Det är det förstya vi hittat som Dino gnager på, och han äter bara lite om dagen...
Sorry girls, jag behöver få gnälla av mig lite. Blir så ledsen på en vän som lovar att höra av sig hela tiden men aldrig gör det, igår lovade hon att hon skulle höra av sig & vi skulle ses & idag sa hon samma sak igen när vi pratade på msn.
Börjar se ett litet mönster så fort hon träffar en ny kille, då har hon aldrig tid att ses eller så "offrar" hon en 1-2 h som hon säger.
Sorry girls, väldigt mycket OT
Nämen, vad duktigt du är!!! : )
Kul att ha den länkad här så man kan gå tillbaka bland alla ovärderliga råd och anekdoter, eller hur? : )
Tjohoo! Nu har jag också hittat hit. Tristväder idag så Rocky och Elmer får allt stanna inne. Hoppas att det blir bättre i morgon.
Vimset: Välkommen in i värmen =D
Tackar!
Abbys öga rinner...igen, behandlar ett par dagar så blir det bra så går det ett tag så börjar det rinna igen + att hon blivit extremt skygg medans vi varit borta inte alls samma kanin, blir mer & mer lik sin mamma & jag vet inte om jag vill avla på en sån kanin.