• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    Scrapmom skrev 2007-08-17 07:27:33 följande:
    Det är jättelätt att bli medlem. Vet att massor av uppfödare är det, just för att det är enda sättet att hitta och anmäla sina bilder.
    Ok, då blir jag medlem då.. eller kanske dottern vill det så kan jag låna hennes sida o kika runt.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Scrapmom
    Mrs Bean skrev 2007-08-17 12:33:29 följande:
    Ok, då blir jag medlem då.. eller kanske dottern vill det så kan jag låna hennes sida o kika runt.
    Gör så Har själv skapat ett nytt konto efter att jag raderade mitt moderator-stall. Är inne då och då för att hålla koll för SHVs räkning.
  • yossis

Önskar att jag oxå kunde ha ett konto på stallet.se men tyvärr så funkar det inte på våran webbläsare då vi har Mac

• yossis

Snart ska vi åka & köpa matrial till mina nya 6 fackare Skrattande tur att jag köpte gångjärn & lås när vi var på BilTema i Västerås i början på juli, nät har jag hemma sen förra bygget likaså skruv & kallasfalt, måste dock köpa färg.

• Some Say Love
    Scrapmom skrev 2007-08-17 20:17:22 följande:
    Har ni nån bilder på hur era små liv bor? Hade varit kul att se
    Japps  i  mitt galleri under kaninburar...
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis

Nu har vi ätit frulle & ska snart bege oss ut i garaget & börja bygga bur Skrattande längtar tills den är klar så mina pälsklingar kan flytta in, vore ju trevligt om den kunde vara klar till nästa helg men det blir den nog inte men det vore trevligt.

Svar på tråden Kanintråd #3