Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Tack, han är dock rätt rolig när han blir tjurig och kastar toarullar och leksaker på oss....kanske inte lik afullt underhållande när han bestämde sig för att tömma toalådan på allt pappersströ....
Bakom molnen skrev 2007-08-11 18:17:16 följande:
Bakom molnen skrev 2007-08-11 18:17:16 följande:
Tack "bakom molnen"
Längtar tills de fått päls och blir sitt "riktiga jag"...
Aha, ja jag hoppas vi vlipper, dottern har sån ångest eftersom vi hört att dom KAN stryka med : (
Men kisset luktar ju mera nu, men inte föööör mkt, men det kanske hinner bli värre innan den åldern?
Blir det värre eller kommer han vara så här tills det "gör över" eller kommer han bli ännu kaxigare?
Mrs Bean skrev 2007-08-11 21:06:20 följande:
Min Rocky var drygt 5 månader när han kastrerades, han hade börjat försöka para sig med allt han kom åt plus att han knorrade hela tiden, veterinären kollade först att kulorna hade ramlat ner och eftersom dom hade det så gick det bra att kastrera.
Aha!
Låter som om vi får kolla honom de närmsta dagarna...hur länge växer dom förresten?
Han har väl blivit typ dubbla storleken nu sen han kom till oss vid 10 v ålder...men han är ju inte stor precis...'
Men ring en veterinär o fråga... jag är inte helt säker och vill inte säga för mycket! Jag har ju inte själv kastrerat någon av mina..
Hoppas det löser sej och att han "uppför" sej tills det blir gjort..
Yes, will do...men än så länge är han bara söt när han tror att han e nå´t ; )
Mrs Bean skrev 2007-08-11 23:20:10 följande: