• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love

Usch stackars Baltazar... hoppas han inte har ont! Kanske du ska tvätta med saltlösning så det inte inflammerar?

Håller tummarna för att där inte blir några vita hår och att du kan behålla honom..

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis

Mrs Bean skrev 2007-08-14 20:40:29 följande:

Usch stackars Baltazar... hoppas han inte har ont! Kanske du ska tvätta med saltlösning så det inte inflammerar?Håller tummarna för att där inte blir några vita hår och att du kan behålla honom..
    Han verkar inte ha ont, är lika pigg & glad som vanligt som tur är. Det lilla sår som är ser bra ut som tur är, vare sig han får vita hår där eller inte så kommer han att stanna då han är första ungen efter min 95p hane Igloo & är så lik sin pappa. Jag kan använda honom i avel ändå & lämna en lucka i stamtavlan.
  • Vigrid
    yossis:
    Jag håller tummarna för din lille Baltazar....... *håller hårt alla jag har*
    Men vad skönt att han är pigg och glad i alla fall!
  • Some Say Love
    yossis skrev 2007-08-15 07:22:07 följande:
    Mrs Bean skrev 2007-08-14 20:40:29 följande: Han verkar inte ha ont, är lika pigg & glad som vanligt som tur är. Det lilla sår som är ser bra ut som tur är, vare sig han får vita hår där eller inte så kommer han att stanna då han är första ungen efter min 95p hane Igloo & är så lik sin pappa. Jag kan använda honom i avel ändå & lämna en lucka i stamtavlan.
    Javisst kan du göra det... men du behöver ju inte göra någon lucka i stamtavlan.. de vita hår han ev får är ju inget ärftligt!
  • Some Say Love

Idag har jag fått kull #3.

TROR jag är uppe i totalt 22 ungar nu i 3 kullar.. och väntar på den fjärde om några dagar. Så har jag TUR så hamnar jag på ev 28-29 ungar nu i höst..

Ska bli intressant som bara den.

• yossis

Jag skulle vilja ta 1-2 kullar till i år men vet inte om jag vågar, har ju inte fått alla ungar sålda från kull 2 än & då känns det dumt att ta fler. Har liksom redan ont om fack och jag vet inte när jag kan få hjälp att bygga fler heller.

• Some Say Love
    yossis skrev 2007-08-15 15:53:35 följande:
    Jag skulle vilja ta 1-2 kullar till i år men vet inte om jag vågar, har ju inte fått alla ungar sålda från kull 2 än & då känns det dumt att ta fler. Har liksom redan ont om fack och jag vet inte när jag kan få hjälp att bygga fler heller.
    Nä det är rätt tänkt..

Jag har 5 STORA fack tomma plus att jag har möjlighet till plats till fler.. och jag har inte haft problem att bli av med några av de andra innan så jag HOPPAS det går lika smidigt denna gången..
    Folk är som galna i denna rasen, helt tokiga. Och ju mer ruft o päls desto bättre är det tydligen.
  • Some Say Love

Ok, vad menar du? Att VI har stulit bilder eller att andra kan stjäla våra bilder? Jag har vattenstämplat alla mina så det går inte att använda dem något nämnvärt utan att jag upptäcker det..

• Some Say Love

Förresten jag glömde berätta... JAG HAR FÅTT EN CHINCHILLA-bebis i ena kullen.. en lejonhuvad dvärgvädur som är chinchilla.. JISSES VA VACKERT!

Svar på tråden Kanintråd #3