Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Usch stackars Baltazar... hoppas han inte har ont! Kanske du ska tvätta med saltlösning så det inte inflammerar?
Håller tummarna för att där inte blir några vita hår och att du kan behålla honom..
Mrs Bean skrev 2007-08-14 20:40:29 följande:
Idag har jag fått kull #3.
TROR jag är uppe i totalt 22 ungar nu i 3 kullar.. och väntar på den fjärde om några dagar. Så har jag TUR så hamnar jag på ev 28-29 ungar nu i höst..
Ska bli intressant som bara den.
Jag skulle vilja ta 1-2 kullar till i år men vet inte om jag vågar, har ju inte fått alla ungar sålda från kull 2 än & då känns det dumt att ta fler. Har liksom redan ont om fack och jag vet inte när jag kan få hjälp att bygga fler heller.
Jag har varit inne hos några av er och tittat på era fina kaniner. Vill bara varna för bildstölder!
Ok, vad menar du? Att VI har stulit bilder eller att andra kan stjäla våra bilder? Jag har vattenstämplat alla mina så det går inte att använda dem något nämnvärt utan att jag upptäcker det..
Förresten jag glömde berätta... JAG HAR FÅTT EN CHINCHILLA-bebis i ena kullen.. en lejonhuvad dvärgvädur som är chinchilla.. JISSES VA VACKERT!