• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love

Jag har varken värme eller rinnande vatten, drar med mej vattenslangen när jag går ut och nu på sommaren är där ju jättevarmt inne men på vintern så ligger det nog på ca 7-10 grader bara.. Kaninerna fryser ju inte men JAG!

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Vigrid
    Mrs Bean:
    Vilka bra planerade burar! Jag ska ju bygga nån sånt nu på den nya gården, alltid bra att se hur andra har byggt!

Än så länge så lever och frodas den lille ungen....... Glad

Jag fyller 30 år idag, ja jag vet det kan man inte tro!! Men så är det i alla fall......... Jag ska fira med att käka TACOS och dricka en väldig massa mängder cider!!!! *hihi* Fest blir det på lärdag, hoppas jag...... Förvånad Jodå, en liten sketen fest blir det allt! Räcka ut tungan
    mamma till 3 underbart "galna" barn!
  • Some Say Love
    Vigrid  JÄTTEGRATTIS PÅ DIN DAG!

• Vigrid
    yossis:
    Tack så hemskt mycket!

Mrs Bean:
    Tack så väldigt mycket för tårta coh "fyrverkerier"!!!
    Räcka ut tungan
    30 år idag!!!!
  • Some Say Love

Åh jag är sååå lycklig... alla 8 bebisarna lever och det är BLÅTT som dominerar.... jag är såååååååå glad! Det var precis det jag drömde om i denna kullen..

• Momsie

Oj, här får man uppdatera sig ser jag!!!
    Grattis i efterskott Vigrid!!!

En kort fråga, när blir kaniner könsmogna och hur mkt kan det påverka humöret??
    För lille goa Dino har blivit lite purken, kastar grejer på oss och gör tjurrusningar samt sätter sig på spaden när man ska göra rent på toaletten och om jag redan börjat göra iordning sprionger han in i buren och sätter sig i vägen...
    Dessutom rev han dottern idag, men hon stack in handen i hans lilla hus där han knapt brukar vara så jag sa att det nog var därför, men bör jag vara orolig att han gått och blivit TOSSIG?!??

• Some Say Love
    Momsie skrev 2007-08-10 21:44:17 följande:
    Oj, här får man uppdatera sig ser jag!!!Grattis i efterskott Vigrid!!!En kort fråga, när blir kaniner könsmogna och hur mkt kan det påverka humöret??För lille goa Dino har blivit lite purken, kastar grejer på oss och gör tjurrusningar samt sätter sig på spaden när man ska göra rent på toaletten och om jag redan börjat göra iordning sprionger han in i buren och sätter sig i vägen...Dessutom rev han dottern idag, men hon stack in handen i hans lilla hus där han knapt brukar vara så jag sa att det nog var därför, men bör jag vara orolig att han gått och blivit TOSSIG?!??
    hahaha, kan inte låta bli att småle...Glad

Nä han är inte Tossig.. han börjar bli "grabb".. Flört
  • Momsie

Skönt att höra, misstänkte det, men har inte haft tid att kolla i mina kaninböcker, är på jobbet dygnet runt och jag har märkt att infon på nätet är så motsägelsefull att jag hellre litar på er....vet ni förresten vad dottern säger??

Så fort vi blior fundersamma ang. Dino så säger hon:
    -Jag vet!!! Fråga i kanintråden, dom kan ju ALLT!!! : )

När ska man kastrera då OM det blir aktuellt??

Mrs Bean skrev 2007-08-11 14:22:41 följande:

hahaha, kan inte låta bli att småle...Nä han är inte Tossig.. han börjar bli "grabb"..
  • Bakom molnen

GATTIS säger jag med

Virgid: på födelsedagen (fast i efterskott f'låt)
    Mrs Bean: till de blå bebisarna
    Momsie: till din busige "grabb" Hoppas han lugnar ner sig och lär sig att det blir inte roligare för att man bits.

Och Yossis, hur går det med den lilla flickan? Har ögonen blivit bättre och paniken försvunnit? Låter hemskt att hon var så rädd.

Min myskanin fick smaka på årets plommonskörd idag. Han bara njöt!

Svar på tråden Kanintråd #3