• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-24 23:08:20 följande:
    å gud vilken söt fluffboll!vad är hon för ras? nån teddy? :D
    Hon är Löwen.. ev teddy, men jag tror inte det då hennes föräldrar är vanliga löwen.
    Vigrid skrev 2007-10-24 23:44:18 följande:
    Dito!Mrs Bean:Var är kaninen?!?!?! ser bara en stor ulltuss!  *hahaha*
    Tack!

Hahaha, ja man ser ju bara en massa fluff och en mörk nos.. ögonen får man leta efter i vanliga fall men här ser man ingenting alls av dem.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • poesi
    Mrs Bean: Okej! :D Väldigt väldigt söt var hon iaf!

Igårkväll flyttade Elsa, så nu har jag bara Theo, Saga å Alfred kvar. Känns riktigt riktigt bra faktiskt. Dock är Theo mkt mer kelsjuk nu och låg å sov i sängen med mig större delen utav natten. Dock har även kissat liteeee på täcket. Hua! Måste lära honom att inte kissa å bajsa i sängen, men det är apsvårt ju! Haha!
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-25 11:13:18 följande:
    Mrs Bean: Okej! :D Väldigt väldigt söt var hon iaf! Igårkväll flyttade Elsa, så nu har jag bara Theo, Saga å Alfred kvar. Känns riktigt riktigt bra faktiskt. Dock är Theo mkt mer kelsjuk nu och låg å sov i sängen med mig större delen utav natten. Dock har även kissat liteeee på täcket. Hua! Måste lära honom att inte kissa å bajsa i sängen, men det är apsvårt ju! Haha!
    Jag har oxå en liten Theo, en Lejonhuvad dvärgvädur, Madagaskarfärgad! Den ende som bor inomhus hos oss.. bortskämd liten spoling
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-10-25 11:58:14 följande:
    Jag har oxå en liten Theo, en Lejonhuvad dvärgvädur, Madagaskarfärgad! Den ende som bor inomhus hos oss.. bortskämd liten spoling
    Haha! Nästan exakt som mig då.
    Min Theo (Eller Theodor som han heter egentligen, men går mest under namnet Theo) har både lejonhuvad (pappan är det) och vädur (mamman är det) i sig!
    Å så är han den ende som bor inomhus också. Skuttar runt lös hela dagarna å charmar allt och alla!
  • poesi

Förresten! Nån som vet vilken färg Theo är? Är han bara grå lixom, eller heter färgen något speciellt?

Lägger in lite olika, några mindre seriösa, bilder på honom
    PICT3330.JPG PICT3321.JPG  9 veckor 029.jpg DSC04247.JPG theobabyyy.JPG 

• Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-25 13:16:48 följande:
    Förresten! Nån som vet vilken färg Theo är? Är han bara grå lixom, eller heter färgen något speciellt? Lägger in lite olika, några mindre seriösa, bilder på honom       
    Han är siames grå.. lika vacker som min Paparazzi i ansiktet, fast Papi är Vit/grå Japan! Du kan kika på honom på min hemsida..  (lämna gärna ett tassavtryck i gästboken om du är där o kikar)
  • LuMa

Huga!
    Idag fick jag hjärtat i halsgropen igen..
    Satt vid middagsbordet när sonen mitt i allt sa "där är Bamse" och vi ser inte hans bur från köksfönstret. Tittade ut och javisst, där skuttade Bamse på gården runt småttingarnas bur.
    Har varit inne en par dagar med magsjuka ungar så jag har bara hastigt sprungit ut och gett dom mat i mörkret och tydligen så har jag glömt att stänga Bamses bur ordentligt.

TUR att sonen såg honom och tur att han var så snällvallad in i buren sin igen. *pust*

• Some Say Love
    LuMa skrev 2007-10-25 17:40:02 följande:
    Huga!Idag fick jag hjärtat i halsgropen igen..Satt vid middagsbordet när sonen mitt i allt sa "där är Bamse" och vi ser inte hans bur från köksfönstret. Tittade ut och javisst, där skuttade Bamse på gården runt småttingarnas bur. Har varit inne en par dagar med magsjuka ungar så jag har bara hastigt sprungit ut och gett dom mat i mörkret och tydligen så har jag glömt att stänga Bamses bur ordentligt. TUR att sonen såg honom och tur att han var så snällvallad in i buren sin igen. *pust*
    Usch ja, det där har hänt mej ett par gånger sista veckorna.. Man blir livrädd! Och tänk om man inte upptäckt det!! HUA.. Förvånad
  • LuMa

Mrs Bean skrev 2007-10-25 19:23:26 följande:

Usch ja, det där har hänt mej ett par gånger sista veckorna.. Man blir livrädd! Och tänk om man inte upptäckt det!! HUA..
    Jaa.. Bamse kanske har varit ute på backen hela dagen han och skuttat bäst som det är..
    Tur att småkaninernas bur är där så han har hållt sej kvar bredvid den i alla fall.
  • Some Say Love
    LuMa skrev 2007-10-25 20:03:21 följande:
    Mrs Bean skrev 2007-10-25 19:23:26 följande: Jaa.. Bamse kanske har varit ute på backen hela dagen han och skuttat bäst som det är..Tur att småkaninernas bur är där så han har hållt sej kvar bredvid den i alla fall.
    Ja flickorna lockar ju oftast mer än friheten.. förstår inte det Fundersam
Svar på tråden Kanintråd #3