• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    Mrs Bean skrev 2007-10-27 20:45:19 följande:
    I´m back ladies! Har haft en fantastisk dag.. shoppat massor med kläder och hudvårdsprodukter. Blev ingen restaurang, dock Sibylla (där jag jobbar), men minst lika gott det .. På spa:t blev det SPA FÖTTER idag, det rekomenderar jag skarpt! Himmel vilken skön timme!Har lämnat 2 små godingar i kväll oxå.. den tredje som skulle ev skulle flytta, har jag bestämt mej för att behålla. En svart Pekingteddy.. så fin!Och som pricken över i så berättade sambon att han tänker bytta ut min kaningård med ytterligare ca 10-12 fack.. ÄR SÅÅÅ LYCKLIG!! Dock blir det mer "utomhus", men med el och hela väggar och tak.. Kommer bli såå kaninbra.
    Det ska såklart stå BYGGA ut.. inte bytta ut.. hahaha.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-10-27 20:45:19 följande:
    I´m back ladies! Har haft en fantastisk dag.. shoppat massor med kläder och hudvårdsprodukter. Blev ingen restaurang, dock Sibylla (där jag jobbar), men minst lika gott det .. På spa:t blev det SPA FÖTTER idag, det rekomenderar jag skarpt! Himmel vilken skön timme!Har lämnat 2 små godingar i kväll oxå.. den tredje som skulle ev skulle flytta, har jag bestämt mej för att behålla. En svart Pekingteddy.. så fin!Och som pricken över i så berättade sambon att han tänker bytta ut min kaningård med ytterligare ca 10-12 fack.. ÄR SÅÅÅ LYCKLIG!! Dock blir det mer "utomhus", men med el och hela väggar och tak.. Kommer bli såå kaninbra.
    Kul och GRATTIS till utbyggnaden!
  • Bakom molnen

Idag är det blåsigt. Mango gillar inte alls att springa i trädgården när det blåser. Han sitter mest på sin veranda och spanar eller så går han in i sitt hus och väntar på att få bli överflyttad till andra sidan gallret. Vitsen med att bli inspärrad igen är ju att man alltid får godis av matte
    Än finns det kirskål, färska morötter och klöverblad att bjuda på.

• LuMa

Ni som vet..
    Kan man ge älggräs åt kaniner?

• Some Say Love
    LuMa skrev 2007-10-28 18:35:54 följande:
    Ni som vet..Kan man ge älggräs åt kaniner?
    Vad är älggräs? Har aldrig hört talas om det..Fundersam
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • LuMa

Mrs Bean skrev 2007-10-28 18:48:08 följande:

Vad är älggräs? Har aldrig hört talas om det..
    Om du googlar på det så får du upp fler bilder.
    Jag har inte plus längre så jag kan inte lägga upp bilder men en länk kommer här linnaeus.nrm.se/flora/di/rosa/filip/filiulm4.jpg
  • Vigrid
    LuMa skrev 2007-10-28 18:35:54 följande:
    Ni som vet..Kan man ge älggräs åt kaniner?
    Jo men det bör man väl kunna, tror jag......
  • LuMa
    Vigrid skrev 2007-10-28 20:15:04 följande:
    Jo men det bör man väl kunna, tror jag......
    Hmm..
    Jaa.. Vi har massvis här och jag tycker mej ha hört nån gång att någon har gett det till sina kaniner men när jag inte minns ordentligt.
  • yossis

Mrs Bean: Grattis till utbyggnaden av kaningården.
    Är inte alls avis, när då inte ett dugg Oskyldig men till våren kanske det är min tur att få ett kaninstall *hoppas hoppas* alla ritningarna är klara, vet precis hur jag vill ha det.
    Väggarna & taket är redan klara Glad men måste bara köras upp från mina föräldrar där dom ligger förvarade.

• Vigrid
    yossis skrev 2007-10-29 08:25:53 följande:
     till våren kanske det är min tur att få ett kaninstall *hoppas hoppas* alla ritningarna är klara, vet precis hur jag vill ha det. Väggarna & taket är redan klara men måste bara köras upp från mina föräldrar där dom ligger förvarade.
    Kul, då är det ju bara för oss att hålla alla tummar vi har!
Svar på tråden Kanintråd #3