• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love

Nu är han här, min JÄTTE-FRASSE!! Jisses vilken bamsing.. Malte väger ca 7 kg och är STOOOORRR!!!

Tyvärr ganska "misskött", har gått ute året runt och inte blivit borstad eller riktigt ompysslad.. Men det får det bli ändring på. Har klippt, borstat och grejat med honom här idag.. Stackarn undrar väl vad jag är för idiot som håller på så med honom. Men jag fixar inte att se ett djur vara misskött..

Tyvärr kunde jag inte ta kort på honom då batteriet i kameran var urladdat. Men det kommer antagligen under kvällen..

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love
    Mrs Bean skrev 2007-10-18 18:28:28 följande:
    Nu är han här, min JÄTTE-FRASSE!! Jisses vilken bamsing.. Malte väger ca 7 kg och är STOOOORRR!!!Tyvärr ganska "misskött", har gått ute året runt och inte blivit borstad eller riktigt ompysslad.. Men det får det bli ändring på. Har klippt, borstat och grejat med honom här idag.. Stackarn undrar väl vad jag är för idiot som håller på så med honom. Men jag fixar inte att se ett djur vara misskött..Tyvärr kunde jag inte ta kort på honom då batteriet i kameran var urladdat. Men det kommer antagligen under kvällen..
    Glömde säga, att med UTE menar jag UTE, i regn och rusk.. inte haft mer än ett pyttelitet bo att gå in i, och det har han inte velat. Alltså har han legat ute i allt regn och snö.. STACKARN!
  • Fru O Mamma Kokkonen

Har en kannin, hon måste snart vara fyra.. Hon var nästan två när jag fick henne å nu har jag haft henne i februari två år. Hur gamla blir det?

• Some Say Love
    Nuttans Mamma skrev 2007-10-18 18:31:40 följande:
    Har en kannin, hon måste snart vara fyra.. Hon var nästan två när jag fick henne å nu har jag haft henne i februari två år. Hur gamla blir det?
    Om du haft henne i 2 år i februari -08 och hon var 2 år när du fick henne så borde hon ju vara ca 3 år och 8 månader..

Vad är det för ras och vilken färg?
  • yossis
    princess of hearts skrev 2007-10-18 18:51:43 följande:
    Hej, jag har en blå dvärgvädur vid namn Elsa. Hon är 1,5 år och älskar fötter och skor.
    Va kul, jag har oxå blå dvärgvädurar hemma ett glatt gäng på 10 st
  • Some Say Love

Håll i er, HÄR KOMMER HAN!!

• Some Say Love

och en till....

• LuMa

Mrs Bean:
    Oj vad fin han är!
    Vad bra att du kunde ta hand om honom!

• Fru O Mamma Kokkonen

Mrs Bean skrev 2007-10-18 18:37:55 följande:

Om du haft henne i 2 år i februari -08 och hon var 2 år när du fick henne så borde hon ju vara ca 3 år och 8 månader..Vad är det för ras och vilken färg?
    Finns bild i mitt "Galleri".. :) Ni som vet :D
Svar på tråden Kanintråd #3