Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Händer det något spännande i kaningårdarna ?
Hemma hos mig är det lungt & stilla just nu, har några som fäller, medans några är tokbrunstiga. Har anmält till årets sista 2 utställningar som det ser ut just nu, hade gärna åkt på fler men har tyvärr inte råd
blir bara Köping & KM. Jag skulle vilja åka till Trollhättan & ställa, alla säger att det är sån trevlig utställning men har nog inte råd att åka.
Här händer det ungefär ingenting i kaningården måste jag säga..
Sonen har varit krasslig här en par dagar så jag har inte haft tid med kaninerna alls mer än att springa ut och ge dom mat och vatten bara.
Måste ta mej tid med dom snart och låta dom få lite gräs under fötterna igen..
Här är det oxå ganska lugnt hos kaninerna... lite småskoj med de nya inköpen. Alltid skoj att lära känna nya individer ju..
För att inte tala om frassen.. han är såå söt! Och STOR!! Hahaha, blir lika förbluffad varje gång jag går ut till dem.. han är ingen kanin, mer en halv labrador eller nåt..hahaha.
Här händer det inte heller direkt mycket ute hos kaninerna...... Har lite dåligt samvete, men jag MÅSTE bara komma i ordning inne nu innan jag kan slappna av fullt ut och sätta igång på riktigt ute hos dom.......
Jag är ute och håller på med dom varje dag, inte så länge som jag hade velat men jag tar upp och kelar med alla, utom Minerva då hon är lite rädd osäker. Hon morrar mest åt mej men vi kämpar på......
Ska nog få bukt på henne! ![]()
Hej och hallå allihop!
Har inte hunnit vara mkt här, Dino växer och frodas och är väldigt busig just nu..han behöver verkligen kastreras nu, han är rätt exakt 6 månader nu...
Så min fråga är, finns det ngn här som bor i sthlm-området som kan rekommendera en bra smådjursveterinär??
Hejhopp allihop!
Har ju varit i sthlm i några dagar och OJ vad Theodor har vuxit under de få dagar jag varit borta. Sjukt fort går det ju. Hahaha!
Men nu är jag hemma igen och ikväll flyttar även Elsa tillbaka till sin gamla ägare..
Känns faktiskt skönt med bara 3 kaniner å så, och så flyttar hon ju bara ett hus bort så jag kommer ändå kunna träffa hon när jag vill :)
Fotade Theo idag förresten, å tänkte visa en bild.
9 veckor idag =)