• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Carolina84
    yossis skrev 2007-10-24 13:24:57 följande:
    Vet inte vart i Sthlm du bor men jag kan rekomenadera Helene Alm på Orrnäsetes Veterinärpraktik, Tyresö.
    Hon har bytt namn på sin veterinär praktik så den heter nu mera Tyresö Djurklinik
  • yossis
    Carolina84 skrev 2007-10-24 16:42:49 följande:
    Hon har bytt namn på sin veterinär praktik så den heter nu mera Tyresö Djurklinik
    Aha där ser man, jag letade fram hennes matrial från uppfödar kursen som jag fick förra året.
  • Vigrid
    poesi:
    Du bör verkligen tänka om, du bara måste bli FOTOGRAF!!! Jag kommer att anlita dej på en gång! Jätte fina bilder........
  • Some Say Love

Vill bara visa upp min nya lilla tjej, Regnbågen´s Adrielle. Var ute och fotade dem idag och så här blev resultatet. Visst är hon VACKER???

Där finns fler foto på de andra kaninerna på hemsidan..

www.cutelittleskaniner.dinstudio.se

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Bakom molnen

Jag tror både Poesi och Mrs Bean kan ta anställning som fotografer. Underbara bilder!

• Some Say Love
    Bakom molnen skrev 2007-10-24 21:53:52 följande:
    Jag tror både Poesi och Mrs Bean kan ta anställning som fotografer. Underbara bilder!
    Kanske man skulle fundera på det yrket.. går ju här och funderar på vad jag ska hitta på med mitt liv.. Kunde ju varit en kul kombination brevid kaninerna.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • poesi
    Vigrid skrev 2007-10-24 19:58:13 följande:
    poesi:Du bör verkligen tänka om, du bara måste bli FOTOGRAF!!! Jag kommer att anlita dej på en gång! Jätte fina bilder........
    Haha! Tack så mkt, verkligen!
    Som jag har sagt förr så är ju fotografering ett utav mina största intressen så =)
    Känner mig dock för dålig ännu, men om några år kanske
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-10-24 21:43:12 följande:
    Vill bara visa upp min nya lilla tjej, Regnbågen´s Adrielle. Var ute och fotade dem idag och så här blev resultatet. Visst är hon VACKER???Där finns fler foto på de andra kaninerna på hemsidan..www.cutelittleskaniner.dinstudio.se
    å gud vilken söt fluffboll!
    vad är hon för ras? nån teddy? :D
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Vigrid
    Dito!

Mrs Bean:
    Var är kaninen?!?!?! ser bara en stor ulltuss!  *hahaha*
Svar på tråden Kanintråd #3