Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Jag är ingen kvälls människa, sover oftast innan kl. 22 vardag som helg. Älskar att gå upp på morgonen & få vara lite själv en stund innan sambon stapplar upp *s*
Lite OT, men hoppas ni står ut ändå.
Varit på jobbkurs och inte fått se lilla ninen på flera dagar. Men idag har vi varit ute och skuttat en hel timme på förmiddagen - när det började regna ville han gå in.
Och jag ska nu försöka laga mat till familjen. Är inte så van vid att laga mat så jag måste först läsa kokboken
Hejsan!
Ojoj, ad ni har skrivit! Ska läsa allt när jag får iordning min dator, är hos mamma nu. Vi har inte fått igång bredbandet, dumma telia.....
Ville bara kika in och säga att flytten har gårrbra coh att vi är så glada coh nöjda att äntligen vara på plats!
Kram på er! /// Lina
Mrs Bean
det är ju Malte i din nya presbild
Han är maffig!
Nyfiken på att höra om hans framsteg. Ska han bli utställningskanin eller "bara" kompis?
Godmorgon på er!
Här är det tandvärk idag (på mej alltså) :-= Inte skoj alls..
Kaninerna har jag inte engagerat mej i ännu.. orkar inte. Dom får vänta en eller 2 timmar till..
Morrn morrn på er, känner mig lagomt sliten i kroppen idag efter gårdagens låång pass i köket med bla. kakling & diskhos sättning & bänkläggning.
Idag ska jag mocka kaninfack & ev. rida en vända om jag orkar, ska sätta sista raden med kakel vid spisen med här på förmiddagen & olja in hyllplanen en gång till så kan vi skruva upp dom imorrn.
Sorry lite OT där
Glömde ju skriva att jag lagt ut ett par nya foto i galleriet..
Yossis--> Låter påfrestande att fixa kök.. men nu är det ju snart klart! ![]()