• Svar på tråden Kanintråd #3
  • anne h
    Mrs Bean skrev 2007-10-19 23:36:16 följande:
    Ingen vaken..??
    jo, jag är vaken
    Väntar på bilder, det är "i morgon" nu..
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • yossis

Jag är ingen kvälls människa, sover oftast innan kl. 22 vardag som helg. Älskar att gå upp på morgonen & få vara lite själv en stund innan sambon stapplar upp *s*
    Lite OT, men hoppas ni står ut ändå.

• Bakom molnen

Varit på jobbkurs och inte fått se lilla ninen på flera dagar. Men idag har vi varit ute och skuttat en hel timme på förmiddagen - när det började regna ville han gå in.
    Och jag ska nu försöka laga mat till familjen. Är inte så van vid att laga mat så jag måste först läsa kokboken

• Vigrid

Hejsan!

Ojoj, ad ni har skrivit! Ska läsa allt när jag får iordning min dator, är hos mamma nu. Vi har inte fått igång bredbandet, dumma telia.....

Ville bara kika in och säga att flytten har gårrbra coh att vi är så glada coh nöjda att äntligen vara på plats!

Kram på er! /// Lina

• Bakom molnen

Mrs Bean
    det är ju Malte i din nya presbild
    Han är maffig!
    Nyfiken på att höra om hans framsteg. Ska han bli utställningskanin eller "bara" kompis?

• Some Say Love
    Bakom molnen skrev 2007-10-21 19:33:51 följande:
    Mrs Beandet är ju Malte i din nya presbild Han är maffig! Nyfiken på att höra om hans framsteg. Ska han bli utställningskanin eller "bara" kompis?
    Javisst e det Malte i presbilden... Vägde honom igår och resultatet blev 6.9 kg.. JÄKLAR vilken bjässe! Men sååå fantastiskt underbar.
    Tanken bakom införskaffandet av honom vet jag inte vad det var, men som det ser ut så bli han "maskot" här hemma. Bara en dunderklump att gosa med..

Ska lägga in ett par nya foto på honom i galleriet nu.. och på de andra 2 nytillskotten oxå.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love

Godmorgon på er!

Här är det tandvärk idag (på mej alltså) :-= Inte skoj alls..

Kaninerna har jag inte engagerat mej i ännu.. orkar inte. Dom får vänta en eller 2 timmar till..

• yossis

Morrn morrn på er, känner mig lagomt sliten i kroppen idag efter gårdagens låång pass i köket med bla. kakling & diskhos sättning & bänkläggning.
    Idag ska jag mocka kaninfack & ev. rida en vända om jag orkar, ska sätta sista raden med kakel vid spisen med här på förmiddagen & olja in hyllplanen en gång till så kan vi skruva upp dom imorrn.

Sorry lite OT där

• Some Say Love

Glömde ju skriva att jag lagt ut ett par nya foto i galleriet..

Yossis--> Låter påfrestande att fixa kök.. men nu är det ju snart klart!

• yossis
    Mrs Bean skrev 2007-10-22 08:13:28 följande:
    Glömde ju skriva att jag lagt ut ett par nya foto i galleriet..Yossis--> Låter påfrestande att fixa kök.. men nu är det ju snart klart!
    Är du säker på att det finns kaniner under all den där fluffen ? Flört
Svar på tråden Kanintråd #3