• Svar på tråden Kanintråd #3
  • yossis
    LuMa skrev 2007-10-26 13:23:52 följande:
    Haha, det är visst nån som fått smak på det fria livet. När sambon skulle fara på jobb i morse så kom han in igen och sa att jag skulle komma och titta.Då står Bamse på baktassarna och krafsar allt vad han orkar på dörren ut så det låter *klink klink klink klink*.
    *s* jasså ni har fått en utbrytar kung i kaningården.

Inte som Kiwi som springer in om hon rymmer när hon är i uteburen *s*
  • LuMa
    yossis skrev 2007-10-26 13:26:35 följande:
    *s* jasså ni har fått en utbrytar kung i kaningården. Inte som Kiwi som springer in om hon rymmer när hon är i uteburen *s*
    Haha, ja det blir att hålla koll på honom nu så han inte börjar gräva sej ut eller nåt.
    Hahaha, ja det är ju också ett sätt att få komma in på.
  • Some Say Love
    yossis skrev 2007-10-26 13:26:35 följande:
    *s* jasså ni har fått en utbrytar kung i kaningården. Inte som Kiwi som springer in om hon rymmer när hon är i uteburen *s*
    Är du verkligen HELT säker på att Kiwi är en kanin, det låter mer som en hund eller nåt... Fundersam
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis
    Mrs Bean skrev 2007-10-26 13:34:04 följande:
    Är du verkligen HELT säker på att Kiwi är en kanin, det låter mer som en hund eller nåt...
    Japp, hon har guppande nos, hängöron & hoppande stil när hon går Skrattande Har funderat på det många gånger, tror hon var hund i sitt förra liv...
  • Some Say Love
    yossis skrev 2007-10-26 13:51:44 följande:
    Japp, hon har guppande nos, hängöron & hoppande stil när hon går Har funderat på det många gånger, tror hon var hund i sitt förra liv...
    Hahaha, gud va härligt formulerat! -Guppande nos.... Skrattande

Idag flyttar 2 av de 3 sista småttingarna härifrån. 1 teddyvädur och en dvärgvädurslöwen.. Ärligt talat så ska det bli ganska skönt med ett par mindre. Ska ju börja bygga om därute nu så jag behöver riva 2 burar för att kunna fixa det, och där bor dessa 2..
  • poesi

Godmorgon!
    Har jobbat så mkt i veckan så jag har knappt varit med Saga å Alfred nånting alls, bara lite snabbt på kvällarna då dom fått mat å lite gos å sådär.
    Så nu strax ska jag ta ut dem i sele å låta dom springa i skogen lite =)
    Vad ska ni göra idag?

ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-27 10:41:06 följande:
    Godmorgon! Har jobbat så mkt i veckan så jag har knappt varit med Saga å Alfred nånting alls, bara lite snabbt på kvällarna då dom fått mat å lite gos å sådär. Så nu strax ska jag ta ut dem i sele å låta dom springa i skogen lite =) Vad ska ni göra idag?
    Men så är det ibland, inget att ha dåligt samvete över!

Själv ska jag tänka på mej själv för en gångs skull.. ska iväg o shoppa kläder, äta på restaurang och gå på spa med min mor! Ska bli riktigt skönt.
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-10-27 11:18:41 följande:
    Men så är det ibland, inget att ha dåligt samvete över!Själv ska jag tänka på mej själv för en gångs skull.. ska iväg o shoppa kläder, äta på restaurang och gå på spa med min mor! Ska bli riktigt skönt.
    Jaa, precis. Å så trivs dom superbra i sin bur, har varit lös på dagarna i sin hage å sådär, så jag vet att dom ändå har det bra lixom!

Åh, gud va mysigt det låter!
    Själv ska jag snart iväg på fest å ikväll blir det utgång. Najs!
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-10-27 11:18:41 följande:
    Men så är det ibland, inget att ha dåligt samvete över!Själv ska jag tänka på mej själv för en gångs skull.. ska iväg o shoppa kläder, äta på restaurang och gå på spa med min mor! Ska bli riktigt skönt.
    Härligt! Jag och min gubbe ska iväg på spa en helg (!) nån gång när barnvakten kan ta barnen..... Jag fick en övernattning och 2 dar på Storhognafjällhotell av min mamma när ajg fyllde 30, ska bli såå skönt att få komma iväg! Vi ska köpa till ytterligare en övernattning så vi åker på fredagen på morron och kommer tillbaka på söndagskvällen, utvilad och nykära hoppas vi!

I morron ska mina kaniner få skutta runt lite inne i stallet, måste ju få "rusa av sej" ibland!
  • Some Say Love

I´m back ladies! Flört

Har haft en fantastisk dag.. shoppat massor med kläder och hudvårdsprodukter. Blev ingen restaurang, dock Sibylla (där jag jobbar), men minst lika gott det Räcka ut tungan.. På spa:t blev det SPA FÖTTER idag, det rekomenderar jag skarpt! Himmel vilken skön timme!

Har lämnat 2 små godingar i kväll oxå.. den tredje som skulle ev skulle flytta, har jag bestämt mej för att behålla. En svart Pekingteddy.. så fin!

Och som pricken över i så berättade sambon att han tänker bytta ut min kaningård med ytterligare ca 10-12 fack.. ÄR SÅÅÅ LYCKLIG!! Dock blir det mer "utomhus", men med el och hela väggar och tak.. Kommer bli såå kaninbra.

Svar på tråden Kanintråd #3