• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love

Ja, visst är dom fina! Flört

Så nu i mitten av november så kommer jag hämta hem dessa 2 tedduvädurarna och 1 teddylöwen.. Ska bli såååå skoj att få hit dem.

Har rivit 2 stooora burar nu för att få plats med 7 "normala" på 120x55x60..  ska börja bygga dem nu i helgen så de blir klara innan jag har huset fullt av inomhusburar, hahaha.

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis
    Mrs Bean skrev 2007-11-02 09:25:17 följande:
    Mina 2 nytillskott... teddyvädur. Flickor båda 2, sååå gudomliga.
    Säker på att det är levande kaniner du köpte Flört dom ser ju ut som godedjur. Jätte dina verkligen, blev lite kär.

Vad heter dom ?
  • Some Say Love
    yossis skrev 2007-11-02 10:03:30 följande:
    Säker på att det är levande kaniner du köpte dom ser ju ut som godedjur. Jätte dina verkligen, blev lite kär.Vad heter dom ?
    Hehe, hmmm, har faktiskt inte träffat dem irl men jag TROR det är riktiga!

Den svart/gula japan (den jag suddat lite i kanterna) heter Hörröd´s Leonora och den andra creme/svarta japan har inget namn, hon som fött upp henne har inget gårdsnamn så jag får döpa henne själv..

TIPS PÅ NAMN TILL HENNE???

Det är denna rasen jag kommer satsa helhjärtat på i framtiden.. dom är som små ullbollar och sååå fina i temperamentet.
  • yossis
    Mrs Bean skrev 2007-11-02 10:13:00 följande:
    Hehe, hmmm, har faktiskt inte träffat dem irl men jag TROR det är riktiga! Den svart/gula japan (den jag suddat lite i kanterna) heter Hörröd´s Leonora och den andra creme/svarta japan har inget namn, hon som fött upp henne har inget gårdsnamn så jag får döpa henne själv.. TIPS PÅ NAMN TILL HENNE???Det är denna rasen jag kommer satsa helhjärtat på i framtiden.. dom är som små ullbollar och sååå fina i temperamentet.
    Hon ser ut som en liten Perina tycker jag eller en Labolina eller Ginta

Det är så himla svårt att hitta på namn till en del, medans vissa är självklara. Som Baltazar han va en Baltazar redan som liten, Tui va med en Tui redan som liten medans Tibo var svår att hitta rätt namn till.
  • Some Say Love

Javisst är det svårt... jag hade allvarliga problem nu i somras när jag hade 27 ungar att sätta namn på. Men det gick tillsist.

Labolina är ju jättefint.

Hade lite planer på KEYLA eller NOVA! Men jag vet inte......

• Some Say Love
    yossis skrev 2007-11-02 10:29:12 följande:
    Mrs Bean: Jag gillar Pappelina tycker det är fint.
    Ja, det är gulligt! Men så har jag redan en Paparazzi... känns som så långa namn! Svårt att göra namnskyltar för dottern.. Hon gör det i slöjden i skolan.
  • Some Say Love

HJÄLP MEJ VÄLJA

Nova
    Flora
    Irma
    Tindra
    Altea
    Keyla
    Linnéa

• Some Say Love

Det är jättesvårt att bestämma namn på en "varelse" man aldrig träffat.. men det lutar åt Althea eller Nova..Glad

Svar på tråden Kanintråd #3