• Svar på tråden Kanintråd #3
  • ebben

Mrs bean-jag tycker hon ser ut som en ullig söt Irma!!!!!

• anne h
    yossis skrev 2007-11-02 22:53:28 följande:
    Det snöar här i Hedemora
    Hörde det snöat lite överallt runtomkring mig, men här i köldhålet #1 är det minsann uppehåll (vilket jag är tacksam över, men ungarna vill ju ha snö..)
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-11-02 11:02:56 följande:
    HJÄLP MEJ VÄLJANovaFloraIrmaTindraAlteaKeylaLinnéa
    Jag gillar Tindra, tycker att hon ser ut som en liten varelse som kommer att tindra mycket!

Här snöar det!!!!! Och oj vad julkänslorna kommer på en gång! Vill bara ställa fram allt som har med jul och tomtar att göra!
  • anne h

ujuj.. det har snöat här i natt.. Vaknade för över en timme sedan av att lillebror här satt i sängen bredvid mig, ruskade mig försiktigt och viskade "vackla, mamma, vackla! Slöööö!" Jo, jag såg att det var snö.. o låt mig zzzzova! Men näe, var bara att kliva upp och fixa frukost åt grabbarna, som nu är ute och rasar av sig i snön där ute!
    Tänk vad våra flickor (kaninerna) skulle älskat denna dag, om de fått vara kvar.. *saknar* De var så glada även de i snön, skuttade och grävde..

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • yossis

Typiskt att jag jobbar idag, men när jag kommer hem så ska bunnysarna få komma ut & röra på tassarna i snön. Vet att vissa kommer att älska det medans andra kommer att blir sura & bara vilja gå in.

• Bakom molnen

Mrs Bean skrev 2007-11-02 09:25:17 följande:

Mina 2 nytillskott... teddyvädur. Flickor båda 2, sååå gudomliga.
    Verkligen underbara! Vilken ljuv och mild färg de har. Vad kallas den?
  • Bakom molnen

Oj, läste vidare och fick svar på min fråga. Japan alltså

• Glitter Fjädrar och Pizza

Hej flickor..

Det är jag MRS BEAN!! (trots annorlunda nick) Något har gått galet med min andra sida och jag kan ej logga in.. tyvärr. Är sååå arg! Alla mina foto ligger ju där... och min pres!

Men men, jag finns under detta nick så länge..

• Glitter Fjädrar och Pizza

Bakom molnen skrev 2007-11-03 11:24:43 följande:

Mrs Bean skrev 2007-11-02 09:25:17 följande:
    Verkligen underbara! Vilken ljuv och mild färg de har. Vad kallas den?
    Ja precis, den heter Japan och finns i flera olika färgkombinationer.. typ vit/svart, vit/grå, gul/svart, svart/gul m.m m.m
Svar på tråden Kanintråd #3