• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Glitter Fjädrar och Pizza
    Vigrid skrev 2007-11-02 23:19:00 följande:
    Jag gillar Tindra, tycker att hon ser ut som en liten varelse som kommer att tindra mycket! Här snöar det!!!!! Och oj vad julkänslorna kommer på en gång! Vill bara ställa fram allt som har med jul och tomtar att göra!
    Hon kommer ha ett gårdsnamn som är Stjärnornas, före sitt namn..
  • ebben

Hm,jag har försökt klippa klor på vår lilla kanintjej......inte det lättaste man gör!
    Hur tusan långa ska klorna vara?? För de ska ju ändå ha lite klo....
    Jag klippte bara lite nu för att vänja henne,har inget klippt alls hittills.Kanske skulle ha gjort det.Pulpan såg rätt så lång ut.jaja.Får klippa ofta o lite som på hundarna.....

yossis skrev 2007-11-03 18:47:06 följande:
    Idag har jag bytt ut alla flaskorna mot koppar
    Har ni fått snö? Hur kallt har ni?
  • poesi

Tjohooo!
    Nu är jag hemma igen efter en vecka i Umeå hos mina kompisar.
    Theo och Stitch (hans kullsyster) låg å mös å busade hela veckan. SÅ underbart att se! :)

Igår kom det även en massa snö så Saga å Alfred var glada å var ute å grävde lite å gjorde flera glädjeskutt. Jätteskoj!

Hur är det med alla andra? Måste nog ta å läsa igenom tråden lite för att se vad jag missat

Hej o godda...

Nu står 2 av de nya 7 facken klara... Ska fortsätta bygga när sambon kommer hem från jobbet strax. Ska bli sååå skönt att få ordning på alla kaniner.. Ett par ska bort och några nya ska in.

Oxå väntar jag ju en kull v 48.. Förhoppningsvis Teddyvädur..

• poesi

Mrs Bean skrev 2007-11-02 09:25:17 följande:

Mina 2 nytillskott... teddyvädur. Flickor båda 2, sååå gudomliga.
    Men guuuud så söta!
    Har du fått hem dem å så?
    poesi skrev 2007-11-04 11:34:36 följande:
    Mrs Bean skrev 2007-11-02 09:25:17 följande: Men guuuud så söta! Har du fått hem dem å så?
    Nä, dom kommer inte förrän i mitten/slutet av november..

Dom är helt ljuvliga på bild, har ju själv inte sett dem i verkligheten, men de är ju säkert inte mindre söta då! Fot i munnnen

Längtar ihjäl mej snart efter de 3 som ska hit.. Lyktan´s Flimra, Stjärnornas Tindra och Hörröd´s Leonora!
    Vigrid skrev 2007-11-02 23:19:00 följande:
    Jag gillar Tindra, tycker att hon ser ut som en liten varelse som kommer att tindra mycket! Här snöar det!!!!! Och oj vad julkänslorna kommer på en gång! Vill bara ställa fram allt som har med jul och tomtar att göra!
    Japp, det blir Tindra. Uppfödningen heter Stjärnornas kaninuppfödning, så det passar såå bra med Tindra.
  • poesi

Glitter Fjädrar och Pizza skrev 2007-11-04 12:14:51 följande:

Nä, dom kommer inte förrän i mitten/slutet av november..Dom är helt ljuvliga på bild, har ju själv inte sett dem i verkligheten, men de är ju säkert inte mindre söta då! Längtar ihjäl mej snart efter de 3 som ska hit.. Lyktan´s Flimra, Stjärnornas Tindra och Hörröd´s Leonora!
    Nejmen, är du Mrs Bean? Bytt namn?
    Jahaa.. åh. Är dom från lyktans?
    Som jag kanske har skrivit nån gång här förut så SKA
    jag ha en kanin därifrån nån gång i mitt liv. Så otroligt underbara. Dom är ju helt gudomligt söta, å så vet jag flera st som tagit kaniner därifrån å dom har ju oftast helt otroliga personligheter också. Nu blir jag riktigt avis på dig!
Svar på tråden Kanintråd #3