• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    LuMa skrev 2007-08-20 18:55:32 följande:
    Fasen..Vill ni hålla tummarna för att våra småttingar Kalle och Hobbe inte tänker börja slåss riktigt ännu?Såg idag att Hobbe (han som blev påsatt för nån dag sen) har tagit över den biten och sätter nu på Kalle. Jag har inte tid eller möjlighet ikväll och kanske inte imorron heller att fixa ena buren dit en av dom får flytta. :-/
    Håller HÅÅÅÅRT!
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • LuMa
    Mrs Bean skrev 2007-08-20 20:00:36 följande:
    Håller HÅÅÅÅRT!
    Tänker inte säga "tack" för det får man inte men du vet vad jag menar..
    Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • Some Say Love
    LuMa skrev 2007-08-20 20:12:19 följande:
    Tänker inte säga "tack" för det får man inte men du vet vad jag menar..
    Nääää gör inte det för allt i världen.. Flört
  • Some Say Love
    Nu har jag uppdaterat mitt bildgalleri med några foton på Beas kull med chinchillaungen jag ska behålla.. Och ett foto på min nya pekingteddy..Wilma!
  • Some Say Love

Poesi----> Hur går det för henne? Har hon boat klart? Då ska du se att hon säkert får bebisar inatt..

Ang bolåda så har jag ibland ställt in en liten "back" med typ 10 cm höga kanter för att lättare kunna ta ut o kolla ungarna utan att störa honan för mycket.. även ibland för min egen säkerhet då honorna ibland är gaaanska tjuriga när dom har ungar. Då kan man bara lyfta ut lådan o kika till dem och sedan ställa tillbax den igen. Enkelt och smidigt.

• poesi
    LuMa skrev 2007-08-20 18:55:32 följande:
    Fasen..Vill ni hålla tummarna för att våra småttingar Kalle och Hobbe inte tänker börja slåss riktigt ännu?Såg idag att Hobbe (han som blev påsatt för nån dag sen) har tagit över den biten och sätter nu på Kalle. Jag har inte tid eller möjlighet ikväll och kanske inte imorron heller att fixa ena buren dit en av dom får flytta. :-/
    Åh. hoppas hoppas hoppas det går bra å att dom inte bråkar! :(
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • LuMa
    poesi skrev 2007-08-20 22:15:18 följande:
    Åh. hoppas hoppas hoppas det går bra å att dom inte bråkar! :(
    Jaaa...
    Jag hade ju hoppats att dom som av ett under skulle kunna vara ihop hela livet fast dom var okastrerade båda två men det verkar skita sej.. Inget under här inte. :-/
    Välkommen till FL, generaliseringarnas förlovade land!
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-08-20 21:24:21 följande:
    Poesi----> Hur går det för henne? Har hon boat klart? Då ska du se att hon säkert får bebisar inatt..Ang bolåda så har jag ibland ställt in en liten "back" med typ 10 cm höga kanter för att lättare kunna ta ut o kolla ungarna utan att störa honan för mycket.. även ibland för min egen säkerhet då honorna ibland är gaaanska tjuriga när dom har ungar. Då kan man bara lyfta ut lådan o kika till dem och sedan ställa tillbax den igen. Enkelt och smidigt.
    Jag tror hon har boat klart. Det är.. ett bo iaf! Haha!
    Har suttit uppe nu en snabbis igen å klappat henne. Hon ligger ner hela tiden typ,
    så hon lär få när som helst!

Jahaa.. åh, det var ju smart. Jag får se till att försöka kolla till ungarna iaf då..
    Men hon har ju varit rätt aggressiv, så jag får se hur det kommer att gå.
    Dock har hon ju varit jättesnäll idag hela dagen, blivit jätteglad då jag kommit upp till henne å sådär.. Å hon var världens snällaste innan hon blev med ungar, så jag hoppas att hon blir det igen då ungarna är födda. Om hon inte blir ännu surare då, å vill skydda ungarna?
    Aja, än är det inga ungar iaf! Jag jobbar imorgon 9-16 å kan inte vara hemma då på hela dagen. Hoppas att dom hinner att komma under natten!
    Hör av mig under morgondagen iaf!
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-08-20 22:18:14 följande:
    Jag tror hon har boat klart. Det är.. ett bo iaf! Haha! Har suttit uppe nu en snabbis igen å klappat henne. Hon ligger ner hela tiden typ, så hon lär få när som helst!Jahaa.. åh, det var ju smart. Jag får se till att försöka kolla till ungarna iaf då..Men hon har ju varit rätt aggressiv, så jag får se hur det kommer att gå.Dock har hon ju varit jättesnäll idag hela dagen, blivit jätteglad då jag kommit upp till henne å sådär.. Å hon var världens snällaste innan hon blev med ungar, så jag hoppas att hon blir det igen då ungarna är födda. Om hon inte blir ännu surare då, å vill skydda ungarna? Aja, än är det inga ungar iaf! Jag jobbar imorgon 9-16 å kan inte vara hemma då på hela dagen. Hoppas att dom hinner att komma under natten! Hör av mig under morgondagen iaf!
    Väntar spänt!
  • Vigrid
    LuMa:
    Jag håller mina tummar så hårt jag bara kan, har sagt åt gubben också!

Poesi:
    Väntar med spänning......... Glad
Svar på tråden Kanintråd #3