Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Morrn morrn på er !
Go morron!
Har surrat lite med en vän och vet ni vad???
DET SNÖAR I ÖSTERSUND IDAG!!!!!!!!!
Helt sjukt vad tidigt den första snön kom i år!
Lite småkul, här sitter jag och har soligt och hemma är det SNÖ!!
En sak till......
Fick tag i 3 burar, 50x100, på annonsdirekt som jag får ge hela 350:-! Alltså tillsammans, 3 burar för 350:- är ju ingenting!
Det var ett sånt bra pris att jag var tvungen att köpa dom även om jag bara behövde 1!
Hallo flickor..
Här är det lugnt idag. Har varit o gett kaninerna vatten och släppt ut Dora i rasthagen, vädret är lite sådär tungt och jobbigt. Man vet aldrig när regnet bryter ut. Trist!!!
Storstädade till alla igår innan besökarna skulle komma, så där är så rent o mysigt hos dem.
Går och funderar på om jag ska behålla någon kanin, men kan inte bestämma mej! Där är ett par som är superfina men jag vet inte ändå.. känns som om det räcker med de jag har, men samtidigt vill jag ha fler!
Jaja, vi får se. Det är ju ett tag tills de ska flytta..
Hoppas ni har det bra idag..
Väntar med spänning på att Lolly ska få bebbar nu......... *hoppas* På onsdag har hon gått 30 dygn, hoppas bara att det tog sej. Vill så gärna ha bebbar efter henne och Uffe då dom är sååå fina!
Ska åka och hämta ännu ett tillskott i kanin-familjen nu under veckan. En blå frasse hane som ska få namnet Dobby, ni vet efter husalfen i Harry Potter! Han är tydligen jätte trevlig coh fin, blev 1 år nu i dagarna.....
Nya bilder på ALLA mina niner kommer inon kort!