• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love

Hahaha, jag brukar OFTAST sova vid den tiden VIGRID!!! Flört

Men nu är jag här..

Idag kommer det en familj hit som ska kika på mina små älskade kaniner! Deras dotter ville såå gärna ha en kanin och hade fastnat för mina småttingar. KUL!

Så nu bär det ut i ösregnet för att storstäda och fixa.. Grabben ska på barnkalas oxå idag så det blir tajt!

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Bakom molnen
    Vigrid skrev 2007-09-15 23:29:04 följande:
    Jaha, så ni menar att det bara är jag som inte har ett riktigt liv och gör nåt annat på en lördagkväll än att sitta framför datorn?? *chockad*  Det trodde jag inte om er, jag trodde vi var flera tråkmånsar som inte gör annat än sitter här........ .-DNej då! Bara "sämtar" lite nu........ Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar fortsätta packa i morron........ *vinkar*
    Mitt livs styrs av en tonårsdotter som har "förstatjing" på datorn på fredags- och lördagskvällar. Själv nöjer jag mig med söndagsmornar...
    Faktiskt är jag lycklig att hon gärna tar datorn på helgkvällarna och umgås virtuellt, i stället för att ansluta sig till ett gäng som kanske börjar ränna ute. Huh, hemska tanke...
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-09-16 09:35:51 följande:
    Hahaha, jag brukar OFTAST sova vid den tiden VIGRID!!! Men nu är jag här..Idag kommer det en familj hit som ska kika på mina små älskade kaniner! Deras dotter ville såå gärna ha en kanin och hade fastnat för mina småttingar. KUL!Så nu bär det ut i ösregnet för att storstäda och fixa.. Grabben ska på barnkalas oxå idag så det blir tajt!
    Haha, jo men vad jag kände mej ensam! Men nu känns det bättre.....
    Bakom molnen skrev 2007-09-16 09:55:43 följande:
    Mitt livs styrs av en tonårsdotter som har "förstatjing" på datorn på fredags- och lördagskvällar. Själv nöjer jag mig med söndagsmornar... Faktiskt är jag lycklig att hon gärna tar datorn på helgkvällarna och umgås virtuellt, i stället för att ansluta sig till ett gäng som kanske börjar ränna ute. Huh, hemska tanke...
    Sååå jätte mycket bättre att hon "degar" framför datorn än att ränna ute på byn! Håller med, hemska tanke....... Mina är bara 3,5 och 6 år än så länge, men det kommer bara att *poff* så är Anton 15 år..........
  • ebben

funderar ÅTERIGEN på spån eller pellets i buren.......
    KAN man använda sig av sån där träpellets som man värmer upp husen med?? Det är ju typ träpellets! Vi värmer ju huset med sånt o skulle ju vara enkelt om man kunde ta ur en nypa o lägga i toan hos kaninis.
    Eller måste det vara nåt speciellt det man har till kanin?
    Jag hade tänkt testa.......verkar det knäppt?

• Vigrid
    Paniken börjar komma krypandes....... Jag måste ha tag i en bur till innan vi flyttar! Och alla "går åt som smör i solsken", har ringt på 2 nu i dag men båda var sålda...... Kan inte slappna av riktigt förrän att jag VET att burproblemet till mina niner är lösta......  Hmm, skulle ha köpt den där jag hittade i Östersund, missade den pga av minajä*la snålhet!!! *grrrr* Jag kan bli sååå arg på mej själv ibland! Skrikandes
  • yossis

ebben: jag har spåni toalådan & matta i resten av buren, funkar hur bra som helst.

• Some Say Love
    ebben skrev 2007-09-16 10:47:29 följande:
    funderar ÅTERIGEN på spån eller pellets i buren.......KAN man använda sig av sån där träpellets som man värmer upp husen med?? Det är ju typ träpellets! Vi värmer ju huset med sånt o skulle ju vara enkelt om man kunde ta ur en nypa o lägga i toan hos kaninis.Eller måste det vara nåt speciellt det man har till kanin?Jag hade tänkt testa.......verkar det knäppt?
    Det fungerar INTE med sån pellets man eldar med, den är så enormt hårt packad så den suger inte upp kisset!
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • LuMa
    Mrs Bean skrev 2007-09-16 13:30:45 följande:
    Det fungerar INTE med sån pellets man eldar med, den är så enormt hårt packad så den suger inte upp kisset!
    Gör det inte?
    Jag tycker mej ha läst och hört många som använder det till sina kattlådor.
  • ebben

Mrs bean-aha.......ja jag vet ej.man kan ju så klart testa.....

• Bakom molnen
    Vigrid skrev 2007-09-16 10:02:50 följande:
    Sååå jätte mycket bättre att hon "degar" framför datorn än att ränna ute på byn! Håller med, hemska tanke....... Mina är bara 3,5 och 6 år än så länge, men det kommer bara att *poff* så är Anton 15 år..........
    *poff* och så kommer du att få slåss om datortid?
Svar på tråden Kanintråd #3