• Svar på tråden Kanintråd #3
  • LuMa

Idag har ungarna och jag varit ute och städat åt kaninisarna. Så nu har jag äntligen rett upp den andra buren dit Kalle eller Hobbe får flytta när/om dom börjar slåss.
    Jag skrev ju här för flera herrans veckor sen att dom hade börjat sätta på varandra men det har dom slutat med, i alla fall inte när jag har ser. Och inte slåss dom ännu heller.
    Skönt!

• Some Say Love
    LuMa skrev 2007-09-16 13:36:28 följande:
    Gör det inte?Jag tycker mej ha läst och hört många som använder det till sina kattlådor.
    Nä det är inte samma pellets, det finns ett som heter Toa-Lätt som används till katter, DET använder många till kaninerna. Men det här med eldningspellets är inte samma sak.

JAG har inte testat men jag vet de som gjort det och inte fått något bra resultat.
    Bakom molnen skrev 2007-09-16 14:11:59 följande:
    *poff* och så kommer du att få slåss om datortid?
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love

Bakom molnens citat skulle inte va med där... sorry.

• Some Say Love

Ytterligare ett inlägg från lilla tjatiga mej..hihi.

Idag har jag sålt min lilla teddy dvärgvädur Theo. Det var inte alls meningen att jag skulle sälja honom men familjen som kom hit o skulle tinga en kanin fastnade så enormt för honom så han följde med dem hem.. ok, han skulle få följa med till Bauhaus först för de hade varken bur eller mat hemma..hahaha. Det blir en liten berest kanin av min Theo..

Det är så härligt när man får känslan av att människa och djur bara klickar.. att allt bara stämmer från första sekund. Exakt så var det mellan denna familj och lille Theo.. dom sa att dom betalde så mycket jag ville ha för honom för HONOM SKULLE DOM HA!!! Förvånad Glad

• LuMa
    Mrs Bean skrev 2007-09-16 16:13:16 följande:
    Fast jag googlade på eldningspellets och kattlåda och fick upp flera olika som använder det till sina kattlådor..
  • yossis

Jag har haft eldnings pellets i Kiwis låda nån gång när jag inte haft spån hemma så det räkt till alla, tycker att det funkat okej men inget jag skulle använda i längden.

• Some Say Love

Ok, ja som jag sa så har jag ju inte testat själv..

Man får prova sej fram så vet man ju vilket som passar bäst.

• Bakom molnen

I morgon är det äntligen måndag! Jag gillar faktiskt att gå till jobbet lika mycket som jag gillar att vara ledig
    Idag har vi varit ute i duggregnet och skuttat jag och Mango. I början vill han inte gå ut om det regnar eller blåser men om man inte bryr sig om honom brukar han komma igång efter ett litet tag - och sen spelar det ingen roll om det regnar. Det finns ju buskar att krypa under och pälsen är ju nästan vattentät och öronen har ju hängande lock.
    Jag hade kameran med mig ut (mest i skydd under jackan) men några bilder fick jag. Har lagt några i mitt bildgalleri. Det är ju så himla trögt att ladda upp bara, hade det gått fortare så hade det varit roligare att dela med sig av bilderna.

Bakom molnen är himlen alltid blå!
  • Vigrid
    Bakom molnen skrev 2007-09-16 14:11:59 följande:
    *poff* och så kommer du att få slåss om datortid?
    Japp!
  • yossis

Go natt på er tjejer, nu ska jag gå & sova, är helt slut efter gårdagens fest & köks renovering.

Svar på tråden Kanintråd #3