• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Änglatuss

Mrs Bean
    Vet faktiskt inte, men väldigt fin kanin! kan lägga ut bilder sedan när hon flyttat hem hit...

Hade kaniner då vi var små..

Teddy, Freddy, Albin och sen en liten ulltuss som skildes alldeles förtidigt ifrån sin mamma.. mamma vägra ta hand om sin unge och den såldes iväg förtidigt, min syster skulle ju förståss försöka föda upp kaninungen!

• Some Say Love
    ebben skrev 2007-09-18 13:29:17 följande:
    Hallå-en fråga-Vad är smartast att hämta kaninen i??Alltså vi ska ju hämta på söndag,o går det bra att bara ta en låda/skokartong eller vad ska jag ta hem henne i?Har laddat upp med "stampe" pellets-hoppas det är bra.....o en hösäck.Så vi är redo......
    Ta en lite ordentligare kartong, inte en skokartong, dom är så små. Jag brukar använda kartonger med måtten 30x30 cm ca till mina bebisar när de flyttar.. det blir jättebra. Sen är det ju beroende på hur långt man ska transportera dem. Personligen använder jag alltid transportbur till mina egna..
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love
    Familjen Söderström skrev 2007-09-18 13:36:40 följande:
    Mrs BeanVet faktiskt inte, men väldigt fin kanin! kan lägga ut bilder sedan när hon flyttat hem hit...Hade kaniner då vi var små..Teddy, Freddy, Albin och sen en liten ulltuss som skildes alldeles förtidigt ifrån sin mamma.. mamma vägra ta hand om sin unge och den såldes iväg förtidigt, min syster skulle ju förståss försöka föda upp kaninungen!
    Ok..
  • ebben

Mrs bean-det handlar om mindre än en timme i bil.
    Jo,funderade på nån rejälare transportbur men har inte hunnit köpa det....Får bli senare,till andra gånger om man ska nånstans.
    Jo,det är ju en liten blandning av hermelin o lejonhuvad-så den är ju rätt liten......Har nog nån låda som passar!

• Änglatuss

en sån där transportbur för katten hade vi till våra kaniner då vi va små!

antar att jag får köpa en sån till nästa sommar
    det blir 3:e kaninen uppe i stugan i luleå

• Some Say Love
    Familjen Söderström skrev 2007-09-18 14:28:52 följande:
    en sån där transportbur för katten hade vi till våra kaniner då vi va små!antar att jag får köpa en sån till nästa sommar det blir 3:e kaninen uppe i stugan i luleå
    Ska ni bara ha den i stugan eller det är jag som missuppfattar? Fundersam
    ebben skrev 2007-09-18 14:26:20 följande:
    Mrs bean-det handlar om mindre än en timme i bil.Jo,funderade på nån rejälare transportbur men har inte hunnit köpa det....Får bli senare,till andra gånger om man ska nånstans.Jo,det är ju en liten blandning av hermelin o lejonhuvad-så den är ju rätt liten......Har nog nån låda som passar!
    Men då går det jättebra med en kartong..
  • Änglatuss

mrs bean
    nej nej nej, vi ska ha den hemma också men vi lär ju ta med kaninen då vi åker upp till luleå nästa sommar

• Some Say Love
    Familjen Söderström skrev 2007-09-18 14:40:22 följande:
    mrs beannej nej nej, vi ska ha den hemma också men vi lär ju ta med kaninen då vi åker upp till luleå nästa sommar
    aha, det var så du menade.. lät lite mysko, hahaha!
  • Änglatuss

det är jag som  inte kan prata ordentligt.. nä nu längtar jag efter crux

annat jag kan köpa in så jag har då crux flyttar  hit?
  • Some Say Love
    Familjen Söderström skrev 2007-09-18 15:18:47 följande:
    det är jag som  inte kan prata ordentligt.. nä nu längtar jag efter cruxannat jag kan köpa in så jag har då crux flyttar  hit?
    Vad har du fixat fram till nu?
Svar på tråden Kanintråd #3