• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-09-18 19:04:52 följande:
    Tack för ditt inlägg i min gästbok.. jätteskoj, du kan säkert oxå fixa en hemsida om du vill. Din studio är superenkelt.. det kostar en slant men är värd varenda krona.
    Jo jag vill ju ha en men jag är så KORKAD när det kommer till sånt! Fundersam Jag ska be mitt kusinbarn hjälpa mej sen när vi kommer hem till Jämtland, han är mycket bättre än mej! Vad heter den sidan du använder? Adressen alltså, jag kan ju gå in och kika menar jag... Det skadar ju inte!
  • Vigrid
    anne h skrev 2007-09-18 19:13:16 följande:
    Jag har alltid transportbur när jag ska köra någonstans med kaninerna.Det finns billiga, under 100 kr, på bl.a. Ö&B. Annars finns det bättre på zoo-affärerna för ca 150 kr, de fungerar bra till kaniner.
    Oj, så billigt! Man kan man ha mina bjässar i dom så? Jag måste ju ha riktigt galler, inte plast då jag är rädd att dom tuggar sej ut då......
  • Some Say Love
    Vigrid skrev 2007-09-18 20:29:51 följande:
    Jo jag vill ju ha en men jag är så KORKAD när det kommer till sånt!  Jag ska be mitt kusinbarn hjälpa mej sen när vi kommer hem till Jämtland, han är mycket bättre än mej! Vad heter den sidan du använder? Adressen alltså, jag kan ju gå in och kika menar jag... Det skadar ju inte!
    www.dinstudio.se

Där får man prova på gratis i 4 dagar tror jag det är.. superbra. Vill man sen inte ha det man gjort så struntar man i det bara så raderas det och vill man ha det så betalar man fakturan man får per mail.. jätteenkelt!

TESTA!
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Vigrid
    Mrs Bean:
    Jo, men testa det ska jag helt klart göra!

Vaknade av en ylande hund, därför är jag vaken nu, såhär på små timmarna......
  • yossis

Morrn morrn på er tjejer. Här är det + 2 ute & frost i gräset, lite små mysigt måste jag säga. Hoppas på att det ska bli en vacker höstdag idag med så kaninerna kan få komma ut lite & så kan jag fortsätta pyssla i trädgården.

• yossis

Nu har bestämt sig för att titta fram Glad vilken underbart vacker höst dag. Kiwi ligger & sover på tv-rumms mattan, ser så mysigt ut.

• Some Say Love

Åh, mina ninisar kommer inte få vara ute mer detta året.Gråter . Jag vet det låter hemskt.. men pesten är i knutarna så jag vågar inte. Dom får skutta på golvet istället..Ledsen

Här är det oxå en vacker höstdag idag ..     funderar på vad jag ska göra..Har så attans ont i halsen och börjar bli förkyld så jag borde nog inte göra för mycket. Men det är så trist att sitta still hela dagen.. Skrattande

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Änglatuss

har ev fått tag i en kaninbur nu

ska packa och skicka vinnarmail så kanske jag får ihop lite pengar tills helgen och kan få hem buren när vi kommer hem ifrån semestern då kan vi hämta CRUX!

• Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-09-19 09:24:06 följande:
    Åh, mina ninisar kommer inte få vara ute mer detta året. . Jag vet det låter hemskt.. men pesten är i knutarna så jag vågar inte. Dom får skutta på golvet istället..Här är det oxå en vacker höstdag idag ..     funderar på vad jag ska göra..Har så attans ont i halsen och börjar bli förkyld så jag borde nog inte göra för mycket. Men det är så trist att sitta still hela dagen..
    Mina är inte ute mer heller nu sen jag läste ditt inläg ang pesten........ Dom får glatt vänta tills vi kommer hem till norr!
Svar på tråden Kanintråd #3