• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Vigrid
    yossis skrev 2007-09-20 17:02:29 följande:
    Mys Idag har jag varit extremt lat, bara varit ut & tittat till dom. Mår inge vidare, håller nog på att bli förkyld eller nått. Har tröstat mig med min nya Gilmore Girls dvd box & örongodis från kent
    Vill också ha Gilmore Girls DVD-box......... *trånar*
  • yossis
    Vigrid skrev 2007-09-20 18:47:16 följande:
    Vill också ha Gilmore Girls DVD-box......... *trånar*
    Jag har säsong 1-4 hemma just nu, har sett serien sen den började & saknar den så mycket så jag måste få lite Gilmore Girls ibland när abstinensen blir för stor. Önska dig doom i julklapp vet ja.
  • Some Say Love

Halloj girls..

Jag är så ledsen, har varit o lämnat vår älskade kissekatt på djursjukhuset. Han mår inte bra! Efter röntgen kunde de konstatera att han hade KNÖKFULLT av "något" i magsäck och tarmsystem.. Dom kunde inte svara på om det var mat eller vad det var.. KAN vara ett främmande föremål som sitter o stoppar upp någonstans, men VAR och VAD!! Även lymfkörtlarna var mycket förstorade.. men blodproverna var ok.

Jag vill ha hem honom NUUUU!

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis
    Mrs Bean skrev 2007-09-20 19:50:36 följande:
    Halloj girls.. Jag är så ledsen, har varit o lämnat vår älskade kissekatt på djursjukhuset. Han mår inte bra! Efter röntgen kunde de konstatera att han hade KNÖKFULLT av "något" i magsäck och tarmsystem.. Dom kunde inte svara på om det var mat eller vad det var.. KAN vara ett främmande föremål som sitter o stoppar upp någonstans, men VAR och VAD!! Även lymfkörtlarna var mycket förstorade.. men blodproverna var ok.Jag vill ha hem honom NUUUU!
    *kram*
  • Vigrid
    yossis skrev 2007-09-20 19:15:55 följande:
    Jag har säsong 1-4 hemma just nu, har sett serien sen den började & saknar den så mycket så jag måste få lite Gilmore Girls ibland när abstinensen blir för stor. Önska dig doom i julklapp vet ja.
    Mmm, det ska jag helt klart göra..... Jag som inte haft 5:an på flera år, fan va jag saknar den serien!
    Mrs Bean skrev 2007-09-20 19:50:36 följande:
    Halloj girls.. Jag är så ledsen, har varit o lämnat vår älskade kissekatt på djursjukhuset. Han mår inte bra! Efter röntgen kunde de konstatera att han hade KNÖKFULLT av "något" i magsäck och tarmsystem.. Dom kunde inte svara på om det var mat eller vad det var.. KAN vara ett främmande föremål som sitter o stoppar upp någonstans, men VAR och VAD!! Även lymfkörtlarna var mycket förstorade.. men blodproverna var ok.Jag vill ha hem honom NUUUU!
    Uscha, jag hoppas att det går bra med katten....... Jag skickar en mega-jätte-stor kram till dej!!!!! *KRAMAR OM HÅRT* Skulle bli helt förstörd om det hände min Sven eller Tjejen nåt, dom är ju lika mycket familj som hundarna.......... *håller tummarna*
    Hör av dej när du vet mer!
  • Änglatuss

Nu vet jag lite mera om våran nya blivande familjemedlem

det är en liten fin dam vi ska få

Hon är en dvärgvädur som är japan tecknad säger mej dock inte så mkt men jag vet vad dvärgvädur är

Hon är född 19 maj 2004
    Hon har 4 syskon
    Själv har crux fött 3 kullar själv och har sammanlagt 19 ungar

det var vår crux det!

• yossis

Jag har suttit & skissat kaninburar till mitt kaninstall Glad min stackars sambo kommer få spunk på mig, då det är han som får bygga med min hjälp. Få kanske anställa lillebror 1 helg eller 2 så han kommer upp & bygger åt mig, ibland är det inte dumt med snikare i familjen *s* det bästa med lillebror är att han är elektriker med så han ska få fixa all el ute i kaninstallet.

• LuMa

Sådär! Nu är Bamse hemma från veterinären, det var inte kvalster utan bara fällning så han fick en par vitaminsprutor för att hjälpa till att det kommer bättre upp igen den nya pälsen.
    Veterinären blev så impad av honom, hon hade aldrig sett en Belgisk jätte tidigare så hon gick och hämtade en annan veterinär också som skulle få se honom.
    Belgarna är inte så vanliga här ännu så hon tyckte att han var en sevärdhet.

• Vigrid
    LuMa skrev 2007-09-21 10:27:03 följande:
    Sådär! Nu är Bamse hemma från veterinären, det var inte kvalster utan bara fällning så han fick en par vitaminsprutor för att hjälpa till att det kommer bättre upp igen den nya pälsen.Veterinären blev så impad av honom, hon hade aldrig sett en Belgisk jätte tidigare så hon gick och hämtade en annan veterinär också som skulle få se honom. Belgarna är inte så vanliga här ännu så hon tyckte att han var en sevärdhet.
  • yossis
    LuMa skrev 2007-09-21 10:27:03 följande:
    Sådär! Nu är Bamse hemma från veterinären, det var inte kvalster utan bara fällning så han fick en par vitaminsprutor för att hjälpa till att det kommer bättre upp igen den nya pälsen.Veterinären blev så impad av honom, hon hade aldrig sett en Belgisk jätte tidigare så hon gick och hämtade en annan veterinär också som skulle få se honom. Belgarna är inte så vanliga här ännu så hon tyckte att han var en sevärdhet.
    Va skönt att det inte var något allvarligt med honom, jag ger mina flytande B-vitamin under fällningen tycker det funkar bra.
Svar på tråden Kanintråd #3