Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Halloj girls..
Jag är så ledsen, har varit o lämnat vår älskade kissekatt på djursjukhuset. Han mår inte bra! Efter röntgen kunde de konstatera att han hade KNÖKFULLT av "något" i magsäck och tarmsystem.. Dom kunde inte svara på om det var mat eller vad det var.. KAN vara ett främmande föremål som sitter o stoppar upp någonstans, men VAR och VAD!! Även lymfkörtlarna var mycket förstorade.. men blodproverna var ok.
Jag vill ha hem honom NUUUU!
Nu vet jag lite mera om våran nya blivande familjemedlem
det är en liten fin dam vi ska få
Hon är en dvärgvädur som är japan tecknad säger mej dock inte så mkt men jag vet vad dvärgvädur är
Hon är född 19 maj 2004
Hon har 4 syskon
Själv har crux fött 3 kullar själv och har sammanlagt 19 ungar
det var vår crux det!
Jag har suttit & skissat kaninburar till mitt kaninstall
min stackars sambo kommer få spunk på mig, då det är han som får bygga med min hjälp. Få kanske anställa lillebror 1 helg eller 2 så han kommer upp & bygger åt mig, ibland är det inte dumt med snikare i familjen *s* det bästa med lillebror är att han är elektriker med så han ska få fixa all el ute i kaninstallet.
Sådär! Nu är Bamse hemma från veterinären, det var inte kvalster utan bara fällning så han fick en par vitaminsprutor för att hjälpa till att det kommer bättre upp igen den nya pälsen.
Veterinären blev så impad av honom, hon hade aldrig sett en Belgisk jätte tidigare så hon gick och hämtade en annan veterinär också som skulle få se honom.
Belgarna är inte så vanliga här ännu så hon tyckte att han var en sevärdhet. ![]()