• Svar på tråden Kanintråd #3
  • yossis

Kan ju inte direkt påstå att man har tråkigt när man har en kanin som Kiwi, kom nyss på henne att slakta en mjölpåse inne i gästrummet där alla torrspecerier står medans vi renoverar köket.
    Har fått massor av fotobevis av henne mitt i mjölet *s* hela hon är full i mjöl.

• Vigrid
    yossis skrev 2007-09-24 20:23:16 följande:
    Kan ju inte direkt påstå att man har tråkigt när man har en kanin som Kiwi, kom nyss på henne att slakta en mjölpåse inne i gästrummet där alla torrspecerier står medans vi renoverar köket. Har fått massor av fotobevis av henne mitt i mjölet *s* hela hon är full i mjöl.
    *HAHAHA* Inte nåt fel på hennes nyfikenhet hör jag!
  • Vigrid

Snart kommer Arvids dagis på besök. Ska bli spännande, dom var här i våras en sväng men nu har jag ju mer stoora kaniner än sist.
    Ska ut nu och börja städa så jag är klar när dom kommer! Ses!

• Vigrid
    Hallå???

Var är alla???

Vi får ju inte låta tråden dö ut....... Gråter
  • LuMa
    Här är en iaf..

Bamse fick en liten jordhög in till sej i förrgår som han blev rätt glad över, han grävde en del och hade sej. Skulle behöva ta hem lite sand åt honom att gräva i istället..

Ni som har kompostgaller åt era som rastburar, har ni det ställt på bredden eller höjden?
    Om ni har det på bredden, har ni något tak till det också då?
  • anne h
    LuMa skrev 2007-09-26 07:32:19 följande:
    Här är en iaf..Bamse fick en liten jordhög in till sej i förrgår som han blev rätt glad över, han grävde en del och hade sej. Skulle behöva ta hem lite sand åt honom att gräva i istället..Ni som har kompostgaller åt era som rastburar, har ni det ställt på bredden eller höjden?Om ni har det på bredden, har ni något tak till det också då?
    Jag har på tvären, utan tak. De gräver sig ut, med en hiskelig hastighet
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • yossis
    LuMa skrev 2007-09-26 07:32:19 följande:
    Här är en iaf..Bamse fick en liten jordhög in till sej i förrgår som han blev rätt glad över, han grävde en del och hade sej. Skulle behöva ta hem lite sand åt honom att gräva i istället..Ni som har kompostgaller åt era som rastburar, har ni det ställt på bredden eller höjden?Om ni har det på bredden, har ni något tak till det också då?
    Jag har mina på längden, sätter inget tak över då mina aldrig är ute i kompostgaller bur utan tillsyn, så låter jag bara mina sävliga tanter vara i den, dom skulle aldrig få för sig att hoppa över det är dom för lata för.
    Har kompost galler som botten & tak på mina betesburar med träram, så är det 4punktsnät på sidorna funkar hur bra som helst. Kaninerna kan gräva lite om dom så vill & dom kommer åt gräset.
  • yossis
    Vigrid skrev 2007-09-25 23:19:45 följande:
    Hallå???Var är alla???Vi får ju inte låta tråden dö ut.......
    Jag & sambon var på date igår kväll, var ut & åt middag ihop bara vi två
  • anne h
    anne h skrev 2007-09-26 07:52:01 följande:
    Jag har på tvären, utan tak. De gräver sig ut, med en hiskelig hastighet
    alltså; tvären=lägsta/bredaste läget
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Some Say Love
    yossis skrev 2007-09-26 08:01:36 följande:
    Jag & sambon var på date igår kväll, var ut & åt middag ihop bara vi två
    Åhh va härligt!

Ska nog lägga fram det förslaget för min sambo oxå.. var länge sen vi datade! Flört
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
Svar på tråden Kanintråd #3