• Svar på tråden Kanintråd #3
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-10-02 22:32:30 följande:
    Ikväll har jag tingat min efterlängtade lejonkaninkille.. Lyktan´s Balder! Kika in på Lyktan´s kaninuppfödning så ser ni honom under Tillsalu...En såå underbar liten kille..
    MEN ÅH! jag har kollat på honom å tycker att han är sååå underbart söt!
    Jag vill också ha en kanin från Lyktan, nån gång. SÅÅÅ fina kaniner, jag pratar med flera st som har tagit kaniner därifrån, å dom är så underbara i sättet och allt.
    Nu blir jag avis på dig
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • poesi

Åh! Dom säljer inte halm på granngården
    Nu kommer jag inte få tag i det till vintern ju! :(
    Har aldrig förrr haft kaniner som är ute på vintern, men tänker ju ha Saga å Alfred ute i år.. Räcker det med en massa hö då i bodelen tror ni?

ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • yossis

Morrn på er
    Kan ju inte påstå att man har tråkigt med en kanin som Kiwi iaf Skrattande nyss var det ett himla liv ute i groventren & när jag kommer ut så har hon lyckats hoppa ner i en hink som är ganska hög, där sitter hon på bakbenen & tittar över kanten & ser allmänt förvånad ut *s*

• Vimset

Haha, jag undrar om inte min Rocky och din Kiwi är lika tossiga...

yossis skrev 2007-10-03 08:50:58 följande:
    Morrn på erKan ju inte påstå att man har tråkigt med en kanin som Kiwi iaf nyss var det ett himla liv ute i groventren & när jag kommer ut så har hon lyckats hoppa ner i en hink som är ganska hög, där sitter hon på bakbenen & tittar över kanten & ser allmänt förvånad ut *s*
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-02 23:18:27 följande:
    Åh! Dom säljer inte halm på granngården Nu kommer jag inte få tag i det till vintern ju! :( Har aldrig förrr haft kaniner som är ute på vintern, men tänker ju ha Saga å Alfred ute i år.. Räcker det med en massa hö då i bodelen tror ni?
    Det går lika bra med massor av hö.. men försök packa det riktigt längs med väggarna och upp mot taket.  Det är inte lika isolerande som halmen..
    poesi skrev 2007-10-02 23:17:29 följande:
    MEN ÅH! jag har kollat på honom å tycker att han är sååå underbart söt!Jag vill också ha en kanin från Lyktan, nån gång. SÅÅÅ fina kaniner, jag pratar med flera st som har tagit kaniner därifrån, å dom är så underbara i sättet och allt.Nu blir jag avis på dig
    Räcka ut tungan  Ja, snacka om att jag är nöjd med mitt val. Egentligen ville jag haft Brix men han var redan tingad. Men Balder blir minst lika bra.
    Amanda på Lyktan´s har enormt fina kaniner.. och jag har blivit frälst i de blåögda lejonen.. Så det blir nog några sådana inköp nu tror jag.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • ebben

Basilika var ju också OTROLIGT söt!

• Vigrid
    poesi skrev 2007-10-02 23:18:27 följande:
    Åh! Dom säljer inte halm på granngården Nu kommer jag inte få tag i det till vintern ju! :( Har aldrig förrr haft kaniner som är ute på vintern, men tänker ju ha Saga å Alfred ute i år.. Räcker det med en massa hö då i bodelen tror ni?
    Har du inte nån bonde i närhet som du kan köpa halm av? JAg köper bara av bönder, så dyrt på granngården......
  • Vigrid
    Mrs Bean skrev 2007-10-02 22:32:30 följande:
    Ikväll har jag tingat min efterlängtade lejonkaninkille.. Lyktan´s Balder! Kika in på Lyktan´s kaninuppfödning så ser ni honom under Tillsalu...En såå underbar liten kille..
    Oj, vad han var fin!
  • yossis

Ska bara äta lunch sen är det mockning av kanin fack som gäller

• Some Say Love
    Vigrid skrev 2007-10-03 11:11:29 följande:
    Oj, vad han var fin!
    Ja visst é han! Letar flicka till honom nu.. vet inte riktigt vilken färg/teckning hon ska ha bara..

Någon som har TIPS??
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
Svar på tråden Kanintråd #3