Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Säsongens fFörsta frostnatt. Kallt för dahliorna och pelargonerna, men Mango är pigg som en mört. Han blir hyperaktiv när temperaturen ligger kring noll och luften är så där härligt krispig.
När sambon har kört klart med trädgårdstraktorn (samlar löv) så ska vi ut och skutta!
Tack bägge två för svar!!
Faktiskt tack från OSS bägge, det finns en liiiiten chans att dottern gått och blivit allergisk fast vi gjort pricktest innan, men det lika gärna vara något annat.
Hon blev helt förstörd när vi tänkte på vad som skulle kunna hända...hon grät och var väldigt upprörd, men jag sa att han kanske kunde bo ute i värsta fall då, från nästa sommar men att jag måste fråga er först...för det känns verkligen som vi inte kan leva utan det charmtrollet, han är såååå smart och kan visa vad han vill genom att stirra på det han vill ha, t.ex. matskålen och sen på mig, upprepade ggr.
Och är han sugen på godis hoppar han in i buren och sitter där så fint och tittar på oss eftersom han brukar få en liten godbit när han, självmant och på uppmaning av oss, hoppar in när det är dags att stänga för kvällen.
*såååå stolt*
Momsie: Dom är bra mycket smartare än vad folk tror i största allmänhet. Många blir jätte förvånade när jag berättar att Kiwi går på låda, kommer när man ropar på henne mm.
Mrs Bean skrev 2007-10-09 14:43:03 följande:
Mrs Bean skrev 2007-10-10 08:53:34 följande:
Borde gå ut & borsta igenom kaninerna som ska med till Tierp på lördag & tävla men jag har så ont i axlarna idag efter all målning i går & idag så det får nog vara idag, får göra det imorrn ist.
Men oj, här är ju tyst som i graven........
Jag har gjort den sista storstädningen i detta stall idag!
Känns lite vemodigt att lämna den här gården faktiskt, vi har ju trivts i huset och på gården...... ![]()
Men det kommer ju att bli 1000ggr bättre i Brunflo!!!!!!
Ett helt nytt hem att få inreda, såå kul!