• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    yossis skrev 2007-10-13 19:42:21 följande:
    Det är inget "riktigt" trimbord med gummimatta på utan ett skrivbord som jag höjt upp till 90 cm & lagt på en dörrmatta som kaninerna kan sitta på. Kom nyss hem från dagens utställning är så glad, det har gått över förväntan bra. Igloo 95p (sin 2a, en till & han är Svensk Champion)Tibo 94,5pBaloo 94,5p Baltazar 93p
    GRATTIS!! Wow va bra av  Igloo... 

En fråga.. Hur i hela världen kan du åka runt på utställningar UTAN att köpa med dej söta ungar hem? För där måste väl finnas kullar till salu? Det finns det alltid härnere..
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Some Say Love
    Vigrid skrev 2007-10-13 13:52:18 följande:
    Wow, vad bra din sida är! Och jag gillade den rosaröda färgen i bakrunden...... Man kände sej välkommen in till dej på nåt sett! Kanon fin hemsida, verkligen!
    ÅH, TACK!! Blir lite rörd....

poesi skrev 2007-10-13 15:53:51 följande:
    åh, jättefin hemsida å otroligt söta kaniner!
    Tack snälla.. visst är dom söta.. men jag ska ta nya foto snart. Har planer på att bygga någon bra hylla jag kan ha dem på när jag fotar.. med något snyggt tyg.

Ang sitthyllor.. så tror jag du får bygga själv. JAG har aldrig någonsin sett att dom säljer färdiga hyllor.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Bakom molnen
    Kom nyss hem från dagens utställning är så glad, det har gått över förväntan bra. Igloo 95p (sin 2a, en till & han är Svensk Champion)Tibo 94,5pBaloo 94,5p Baltazar 93p
     Stort grattis!  
  • yossis
    Mrs Bean skrev 2007-10-13 19:46:14 följande:
    GRATTIS!! Wow va bra av  Igloo...  En fråga.. Hur i hela världen kan du åka runt på utställningar UTAN att köpa med dej söta ungar hem? För där måste väl finnas kullar till salu? Det finns det alltid härnere..
    Det är inte så svårt, jag är kräsen när jag ska köpa kanin, väldigt kräsen. Tänker över noga vad just den kaninen kan tillföra min avel, vilka den skulle passa ihop med som jag har hemma, kollar vad som finns bakåt i stamtavlan finnas annat än blått & svart så köper jag den inte (vill inte ha en massa konstiga anlag i mina stamtavlor)

Jodå det finns allt djur tillsalu på utställningarna här upp med.
  • yossis
    Bakom molnen skrev 2007-10-13 20:15:51 följande:
     Stort grattis!  
    Tack
  • anne h
     Kom nyss hem från dagens utställning är så glad, det har gått över förväntan bra. Igloo 95p (sin 2a, en till & han är Svensk Champion)Tibo 94,5pBaloo 94,5p Baltazar 93p
    åh, va kul! Grattis!!

Hade inte du en hemsida med ninisarna? *funderar..*
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Vigrid
    GRATTIS!
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-10-13 19:48:31 följande:
    Tack snälla.. visst är dom söta.. men jag ska ta nya foto snart. Har planer på att bygga någon bra hylla jag kan ha dem på när jag fotar.. med något snyggt tyg. Ang sitthyllor.. så tror jag du får bygga själv. JAG har aldrig någonsin sett att dom säljer färdiga hyllor.
    Jag har sett att det finns gråa i plast. Några på en annan kaninsida har sånna till sina kaniner, så det ska finnas ^^
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • poesi
    Det är inget "riktigt" trimbord med gummimatta på utan ett skrivbord som jag höjt upp till 90 cm & lagt på en dörrmatta som kaninerna kan sitta på. Kom nyss hem från dagens utställning är så glad, det har gått över förväntan bra. Igloo 95p (sin 2a, en till & han är Svensk Champion)Tibo 94,5pBaloo 94,5p Baltazar 93p
    Va roligt! Grattis
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
Svar på tråden Kanintråd #3