Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Nu i eftermiddag fick jag upp mitt nya stora trimbord
så nu ska jag bara äta lite innan jag går ut & hämtar in dom som ska med.
Tjohej!
Nu är jag hemma igen efter att ha varit i umeå i några dagar
Passade även på att köpa halm där eftersom det inte finns här, det är ju sååå kallt på kvällarna & nätterna nu och snö har vi fått också.
Bebisarna är 7.5 veckor gamla nu, och den första flyttar redan imorgon..
Jag åker till sthlm på fredag och vill få iväg dom som ska flytta innan dess, och det är några som inte kan hämta på onsdag (då dom är exakt 8 veckor) pga. jobb & så, men eftersom ungarna har ätit pellets & fast föda i flera veckor och är väldigt stora, fina å nyfikna så får dom flytta liiiite innan dom är 8 veckor. Det skiljer ju bara några dagar så.
Så antingen flyttar 1 eller 2 imorgon, den droppar dom utav eftersom och två st flyttar på onsdag & så blir det bara kvar lilla Theo här.. Lite tråkigt kommer det att bli, men ändå skönt faktiskt. Har gått åt såå otroligt mkt uppmärksamhet och tid här till 8 kaniner, samtidigt som jag jobbar å umgås med vänner så det har varit rätt stressigt. Haha.
Å så har jag hittat underbara hem till dom allihopa så det känns jätteskönt, och jag kommer att träffa dom alla igen förutom en så :)
Poesi:
Klart det blir tomt utan kaninungarna. Men vilket fantastiskt jobb du gjort! Och tänk vad de kommer att glädja i sina nya familjer. ![]()
Vill ni kika in på min hemsida o säga vad ni tycker? Har ändrat den helt.. (iiihhh)
www.cutelittleskaniner.dinstudio.se
Förresten, någon som vet vart man kan få tag på sitthyllor? Jag har letat i varje djuraffär i hela Örnsköldsvik, och nu även i Umeå men hittar inga :(
är så glad, det har gått över förväntan bra.