• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-14 00:01:50 följande:
    Jag har sett att det finns gråa i plast. Några på en annan kaninsida har sånna till sina kaniner, så det ska finnas ^^
    Men du kan ju köpa vanliga barnpallar i plast..
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • poesi
    Mrs Bean skrev 2007-10-14 10:01:36 följande:
    Men du kan ju köpa vanliga barnpallar i plast..
    och ha som hus? det kanske funkar ^^
    men jag vill ha en som sitter fast i hörnet utav buren..

En sånhär har flera st;
    http://kanin.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=5d86e242-939c-45ee-b772-d6b5a24086d3&Filename=shopp.jpg

Men ja, det verkar inte finns här runtomkring tyvärr..
    ღ Ida heter jag. Faster & moster till världens bästa barn! ღ
  • LuMa

Funkar det med plast åt era kaniner då?
    Mina gnagar på allt så om jag har tex matskålar i plast så är dom alldeles påtuggade när jag kommer dit nästa gång.

• Vimset
    poesi skrev 2007-10-14 10:25:24 följande:
    och ha som hus? det kanske funkar ^^ men jag vill ha en som sitter fast i hörnet utav buren.. En sånhär har flera st; kanin.ifokus.se/ShowFile.aspx ja, det verkar inte finns här runtomkring tyvärr..
    Jag har också letat efter såna hörnhyllor utan resultat, får nog ta och snickra till en själv istället...
  • Änglatuss

halloj,
    nu har jag fått hem min pälsälskling hämtade henne idag!!
    ska leta kamera imorgon och lära känna henne bättre...

• Some Say Love
    poesi skrev 2007-10-14 10:25:24 följande:
    och ha som hus? det kanske funkar ^^ men jag vill ha en som sitter fast i hörnet utav buren.. En sånhär har flera st; kanin.ifokus.se/ShowFile.aspx ja, det verkar inte finns här runtomkring tyvärr..
    Aha, trodde bara du var ute efter en sitthylla..
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • yossis

Jag ser verkligen fram emot nästa utställning, KM 11/11 & Köping 24/11 tänk om Igloo tog sin 3e 95a då blir han Svensk Champion. Det är mer än vad jag vågat hoppas på i år måste jag säga, nog för att jag alltid trott på honom för han är en vältypan & mycket trevlig liten blå herre.

Ska sätta mig & börja planera nästa års kullar & utställningar, ser verkligen fram emot avelsåret 2008

• Vigrid
    Yossis:
    Vad kul för dej! Jag hoppas att jag kommer in i det här utställningslivet jag me.....
Svar på tråden Kanintråd #3