schäfer xxl
Hejsan jag undrar om det är någon som vet hur en schäfer xxl är till sättet och vart man ev kan få tag på en , kanske rent av finns nån här inne som har en sån. Är lite intresserad av en sån tycker dom är så fina.
Hejsan jag undrar om det är någon som vet hur en schäfer xxl är till sättet och vart man ev kan få tag på en , kanske rent av finns nån här inne som har en sån. Är lite intresserad av en sån tycker dom är så fina.
Trollkarl: Möjligt att sidan är värdelös... men målsättningen som SBS har är huvudsaken....
jovisst, skulle jag ta hund därifrån, vilket jag nu inte gör, så hade jag givetvis jobbat med hunden..
men nu är det så att jag väljer annan ras istället...
för att ta ett exempel på sunt förnuft, titta på cesar milian, mannen som kan tala med hundar, det är sunt förnuft han håller på med, inte många har det tyvärr..
Trollkalr? CM= sunt förnuft? *ASG*...
Klart som fan att han är värdlskänd...Han är ju bara en "showare" ju.... Och det är han duktig på oxå...men så duktig på hund...njae...
Grymt duktig?....Han har väl använt sig av både el och stackel?... Att han använder stackel är ju bara ett bevis på ren okunskap...eftersom syfte med stackel inte alls har det användningsområdet....