Swe: Ja, nej inga barn hos de som bjöd in och jag tror de menade väl men hon har en förmåga att uttrycka sig lite dumt (uppenbarligen). Det som är så trist är att hon är Inez gudmor, känns som hon borde vilja träffa henne mer än hittills två gånger på 7 månader?!
Jag blir så himla trött på folk som förutsätter hur andra känner innan de frågat. Jag menar, okej om de inte vill ha dit småbarn, men säg inte att jag behöver ditten o datten. Typ som när man var gravid och folk skulle spara en från att ha trist (=inte bjuda en på fest)... BU för sånt.
Jaaa, haha vilken diskussion om barn & fest och bröllop. Jag träffade uppenbarligen inte för många fulla som barn iaf, för då hade jag nog verkligen inte velat ha barn på mitt bröllop
Men som sagt, festen blir nog barnfri från en viss ålder upp. Om det nu blir någon, vi har ju inte ens planerat att vi ska gifta oss.
Hur som helst, nu har jag skickat iväg två jobbansökningar. DET ni va... Mer om det i min blogg, men jag vågar inte berätta vad jag söker. Är så rädd att "jinxa" det hela
Har ni alla jobb att gå tillbaka till, elelr rättare sagt är det någon som inte har mer än jag och Sofffy?
kram o god natt