Lillie: Som du säger så har hon ju varit sjuk men framförallt - F är ju faktiskt halvkoreansk (rent genetiskt alltså), det kanske inte bvc tänker på när de kollar sina "svenska kurvor" och pratar om "standardbebis" - jag tänkte på det där som du berättade om att du hade jättedålig lungkapacitet enligt de svenska tabellerna men sen visade det sig att du var helt normal enligt koreanska mått! När jag varit i Asien känner jag mig som värsta jätten jämfört med tjejerna där! Jag tycker du ska sluta oroa dig (om du kan) och glädjas åt att du slipper kånka runt på världens jättebebis (typ tungvikts-Alvin

)
Ang
smör så har jag hört från ferla håll (bla bvc) att det går bra med normalsaltat, det är så lite salt ändå. Fast vill man så finns ju osaltat att köpa.
swe: tack för tipset... synd, jag som tänkte pipa ner till åhléns här hos mig. Någon som sett pepparkaksdräkt någon annanstans, typ H&M eller Lindex?
sole: Min pappa (som bor i umeå) kommer på fredag kl 12 och innan dess ska jag till bvc (bvc-grupp, det kommer en flourtant!). Så tyvärr, det får bli nästa vecka! Vi hann ju med en snabbkaffe i nytan denna vecka iallafall