• Iorlover

spyfobi!!!!!

Nu har dagis o skola börjat o alla sjukdommer kommer! Hörde att en tjej gått hem från sonens dagis i torsdags efter en kräka!
    Så var den dagen förstörd...känner efter, ångest, stenkoll på sonen mm.
    Finns det flera än jag med denna totala skräck för magsjuka? Kan knappt skriva ordet!

• Svar på tråden spyfobi!!!!!
  • signaturbyte

Åh så sa Jens också Men nej, inte ens vatten vill jag spy upp.
    Har lyckats äta en mosad potatis idag utan att må ännu mer illa, så jag nöjer mig med det.

Om jag blir frisk utan att kräkas så tänker jag fira det..

Elessario skrev 2007-09-30 11:47:04 följande:
    vad bra zazata, som sagt ångesten är det värsta. shittelit, tycker det är ännu värre när magen vill spy och det inte finns något att spy, känns som om magen vänder sig ut och in.. så hellre dricka mkt vatten och spy upp det, luktar ju itne ens illa.. om det är magsjuka i familjen så har jag faktiskt "sprit" från apoteket att tvätta med på toa.. då känns det mkt säkrare.
  • zasata

hur mår du nu? hoppas du inte har kräkts än.

signaturbyte skrev 2007-09-30 14:00:44 följande:
    Åh så sa Jens också Men nej, inte ens vatten vill jag spy upp.Har lyckats äta en mosad potatis idag utan att må ännu mer illa, så jag nöjer mig med det.Om jag blir frisk utan att kräkas så tänker jag fira det..
    själv har jag lite ångest kvar i fall de är magsjuka kan det ju ta några dygn innan jag kanske spy.. men hoppas jag kan jobba i morgon..
  • signaturbyte

Jag mår mycket bättre, har vågat äta lite nu också, och jag mår inte mer illa av det, så förhoppningsvis är det på väg bort nu
    Fan, jag bryter hellre båda benen och ena armen än att bli magsjuk..Det borde vara som med vattkoppor, en gång och sen klart.

zasata skrev 2007-09-30 20:05:40 följande:
    hur mår du nu? hoppas du inte har kräkts än.
    själv har jag lite ångest kvar i fall de är magsjuka kan det ju ta några dygn innan jag kanske spy.. men hoppas jag kan jobba i morgon..
  • Iorlover
    signaturbyte skrev 2007-09-30 21:11:40 följande:
    Jag mår mycket bättre, har vågat äta lite nu också, och jag mår inte mer illa av det, så förhoppningsvis är det på väg bort nu Fan, jag bryter hellre båda benen och ena armen än att bli magsjuk..Det borde vara som med vattkoppor, en gång och sen klart.
    Åh, det vore helt underbart om det vore så ju!!

Skönt att du mår bättre!
  • signaturbyte

Tack
    Måste må bättre tills imorron för jag måste till banken :( : P
    Och samla mod och ringa fk, fyfan vad jag hatar att ringa dom. Jag kommer alltid till världens elakaste person. :/

Iorlover skrev 2007-09-30 21:13:22 följande:
    Åh, det vore helt underbart om det vore så ju!!Skönt att du mår bättre!
  • zasata

bryter du bara benen? jag bad om en pistol igår så jag kunde skuta skallen av mig och slippa tänka..

men tänk om det var en gång! hade vart så skönt. kan dom inet komma på nån medecin mot kräkningar? kosta vad den kosta vill!

• Iorlover
    signaturbyte skrev 2007-09-30 21:18:02 följande:
    Tack Måste må bättre tills imorron för jag måste till banken :( : P Och samla mod och ringa fk, fyfan vad jag hatar att ringa dom. Jag kommer alltid till världens elakaste person. :/
    Det brukar jag också göra...hamna hos de elaka alltså....ibland undrar man hur det mår där på fk...haha!
  • signaturbyte

Läste någon tråd om nån som jobbade där som njöt av att vara elak (ja nånting sånt var det) så då känner man sig ÄNNU mera taggad att ringa.. Menmen. Ni kanske vet svaret på min fråga?

Iorlover skrev 2007-09-30 21:36:28 följande:
    Det brukar jag också göra...hamna hos de elaka alltså....ibland undrar man hur det mår där på fk...haha!
    [/citat]

----

Åh, ja. Magsjukevaccin! finns det? :-/
    zasata skrev 2007-09-30 21:35:56 följande:
    [citat]
    bryter du bara benen? jag bad om en pistol igår så jag kunde skuta skallen av mig och slippa tänka..men tänk om det var en gång! hade vart så skönt. kan dom inet komma på nån medecin mot kräkningar? kosta vad den kosta vill!
  • zasata

nämen, då kanske det e dags att byta jobb?

signaturbyte skrev 2007-09-30 22:34:54 följande:
    Läste någon tråd om nån som jobbade där som njöt av att vara elak (ja nånting sånt var det) så då känner man sig ÄNNU mera taggad att ringa.. Menmen. Ni kanske vet svaret på min fråga?
  • signaturbyte

Jepp.. *rys* suck, måste ringa dom snart... Blö.
    Men nu är jag ot..

Hur mår ni?? Jag mår mycket bättre nu iallafall

Svar på tråden spyfobi!!!!!