Inte kul när de´gör narr av en, precis som att de inte förstår att det är allvar. Min man har nån form av magsjuka nu, inte alls kul. Jag verkligen badar i handsprit så händerna håller på att gå sönder, men det är det värt. Hoppas verkligen inte jag eller barnen får det nu. Mår illa bara av tanken 
syrran skrev 2007-10-25 15:03:50 följande:
hej igen, jag har bla esucos, primperan supp el tabletter, Legigan comp och vanlig.Primperan hjälper bäst tycker jag, men mot själva skräcken finns ju inget, kanske bara att droga ner sig själv helt när andra i fam har, lite svårt när barnen har, nu ska vi separera oxå, hur går det då hon kräks då????kan ju inte bo ihop bara för det, eller kan man det??Jag var medlem förut i denna spyklubb, men nu vet jag inte...om nåt barn hos dagmamman får så tänker jag vara hemma med henne tills faran är över, typ ett år blir det ju, kanske knäppt.-Mina föräldrar o min farmor gör narr av mig över vissa situationer som jag varit inblandad i när dom spytt. När jag var liten, typ 7 år var vi på Kreta, sista natten fick min farmor magsjuka i våran lilla lägenhet, jag flydde i panik till mina föräldrar, där pappa oxå var magsjuk!!!! alltså, fick jag sätta mig ute utanför hotellet och vänta till morgonen!! Och detta skrattar dom åt!