Axelina T skrev 2007-10-19 13:28:27 följande:
Bella06: Nej, jag har inte glömt att ni är med på samma plan, men ni sitter på första raden och vi på rad 55...det är ju en hel ocean emellan med potentiella barnhatare som är ute efter en flight i lugn och ro . Jag skulle gärna se att hela planet är fullt med barnfamiljer så att det iaf finns en chans att vår killes protester försvinner i det allmänna kaoset.Therese81: Åker ni också från Arlanda? I så fall åker du troligen samtidigt som Bella06 och mig.Bara 18 dagar kvar...nedräkning pågår...
Haha, det märks att du inte har träffat min son, det är ju "bara" 55 rader ifrån
Nädå, skoja bara. Han gör faktiskt inte så mycket väsen av sig alls, men nån gång ska ju vara den första

jenniann skrev 2007-10-19 21:23:14 följande:
Någon som vet om man mellanlandar? De två ggr jag varit i Thailand, åkte första gången från Köpenhamn, mellanlanda vi i Abi Dhabi, det gjorde vi även sist vi åkte 2002, åkte från Landvetter då..det står inget på biljetten ang. mellanlandning...jag har för mig att det stod på biljetten förra gången....men jag kanske har fel?...Jag börjar få resfeber......läääängtar....
Vi åker direkt från Arlanda till Phuket, tror att Fritidsresor satt in en jumbojet som flyger direkt i vinter, men är inte 100% säker på att det gäller
alla flygningar, men nästan iallafall.. Borde ju stå på biljetten. Hur lång tid tar flygningen - du borde ju kunna se det där annars. Vår resa tar 10 ½ h tror jag...