• jenniann

Khao Lak....

Hej! Vi ska åka till Khao Lak den 9 november hela familjen med vår minsta 5 månaders bebis, nån som vet om det finns blöjor att köpa där? Nån som varit i Khao Lak nyligen? Hur är prisnivån efter tsunamin, jag har hört att de gärna vill att turismen ska sätta fart där igen så prisnivåerna är något lägre...Vi tar gärna emot tips..Vi ska bo på Royal Bangsak resort....någon som vet något bra/dåligt om hotellet?

• Svar på tråden Khao Lak....
  • jenniann
    Bella06 skrev 2007-11-02 09:37:24 följande:
    Vi åker till Royal Bangsak på tisdag
    Ang. transport till centrum så ska ju hotellet tydligen köra fram å tillbaka, så jag tror det blir jättebra! Visst, man blir säkert bunden till att de kör vissa tider på dan, men det kan jag leva med
    Vi kan nog leva med det med !!!!Vi åker på torsdag!, till royal Bangsak....vi ses där!!!Sååååå göööööttt!!!!
  • jenniann

4 dagar kvar....ska börja packa lite smått idag....

• Lilu
    Bella06 skrev 2007-11-02 09:37:24 följande:
    Vi åker till Royal Bangsak på tisdag Ang. transport till centrum så ska ju hotellet tydligen köra fram å tillbaka, så jag tror det blir jättebra! Visst, man blir säkert bunden till att de kör vissa tider på dan, men det kan jag leva med
    Oj va kul. Då måste ni knäppa mycket kort (gärna på ALLT, hotellet stranden m.m)....och lägga in i galleriet när ni kommer hem Sen måste du berätta om det är något vi måste göra...och om det är något vi kan strunta i

Hoppas ni får fint väder    Trev lig resa
    (¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
  • Bella06
    Lilu skrev 2007-11-04 18:15:45 följande:
    Oj va kul. Då måste ni knäppa mycket kort (gärna på ALLT, hotellet stranden m.m)....och lägga in i galleriet när ni kommer hem Sen måste du berätta om det är något vi måste göra...och om det är något vi kan strunta i Hoppas ni får fint väder    Trev lig resa
    Tack!
    ♥ Elias 060910 ♥
  • jenniann

Hej allihopa!!Vi åker imorgon......får se om jag kan meddela hur det är i Khao Lak när vi är där!!!Nu ska jag packa vidare.....Ha det så gott allihop på era resor!

• Panna82

jenniann: Du får jättegärna meddela hur det är med blöjor där.

• Lillskrutt78

Kul att se lite fler bilder från hotellet. Vi ska åka dit och bo på samma hotell den 20/11. Längtar...

• S72

Hej kikar in fran khao lak
    Mamy pokey blojor finns pa supermarket i centrum, kostar ca 500 bath, de har aven huggies!
    Vi akte forbi bangsak i gar och det sag jattefint ut, stranden var supernajs! Mycket finare an har i Nangtong!
    Vadret ar inte sa bra men det gor inget nar man har barn for hade det varit stekande sol hela dagarna hade det blivit svart att vistas utomhus en hel dag! Det ar ju varmt anda! Det har regnat en skvatt varje dag men max en timme och efter 16! Idag kom regnet redan vid 13.30 men nu e de fint igen...eller....mulet! Men som sagt...varmt anda!
    Nu maste jag kila hem....

Svar på tråden Khao Lak....