• jenniann

Khao Lak....

Hej! Vi ska åka till Khao Lak den 9 november hela familjen med vår minsta 5 månaders bebis, nån som vet om det finns blöjor att köpa där? Nån som varit i Khao Lak nyligen? Hur är prisnivån efter tsunamin, jag har hört att de gärna vill att turismen ska sätta fart där igen så prisnivåerna är något lägre...Vi tar gärna emot tips..Vi ska bo på Royal Bangsak resort....någon som vet något bra/dåligt om hotellet?

• Svar på tråden Khao Lak....
  • Lilu
    Felicia6 skrev 2007-10-31 10:02:37 följande:
    Jag och min man åker med fritidsresor till khao lak den 30/11 och stannar till den 15/12. Ska bli heelt underbart att komma bort litegrann
    Får man fråga vad ni kommit över för pris?
    (¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
  • S72

Förra gången vi åkte till phuket 11/11 i 2 veckor så var vädret underbart! Kanske en regnskur eller två som var över lika snabbt som de kom *vi håller tummarna att det vänder snart*

• Therese81
    S72 skrev 2007-10-31 16:26:52 följande:
    Förra gången vi åkte till phuket 11/11 i 2 veckor så var vädret underbart! Kanske en regnskur eller två som var över lika snabbt som de kom *vi håller tummarna att det vänder snart*
    Åå...! vad skönt att höra. hoppas!
  • Felicia6
    Lilu skrev 2007-10-31 15:02:32 följande:
    Får man fråga vad ni kommit över för pris?
    Vi åker ren charter och betalade 23 000kr för två veckor. vi ska bo på andaburi hotell i bungalow
    30e november åker vi till Khao Lak :D
  • Camilla D

Har läst i tråden och blir såååå avundsjuk!!! Verkar helt underbart.
    Måste bara fråga vad det kostar? (I min familj är vi 2 vuxna och 3 barn) Har liksom ingen koll alls på charter resor dit, men blir så sugen!
    Trevlig resa på er allihopa! Sola lite för mig med (och ta en god drink)

• Pingulina

Vi betalar 27000 för flyg och hotell 2 veckor i februari. Vi är 2 vuxna och ett barn under 2. Inklusive försäkring, avbeställningsskydd, transfer och frukostbuffé.

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Thenic

Vårt plan går 15.50.... Hade varit kul att vara på samma plan som er!

Svar på tråden Khao Lak....