panna82: finns gott om banker och kortautomater, bara att stoppa in kortet och ange sin kod och plocka ut pengar!
Det finns bade storpack och smapack med blojor! Tuva vill bara ha momy poky blojor nu och de sitter battre an liberos! Och sa e de nalle puh pa dem, formodligen darfor hon vill ha dem :) storpack 12-17 kg kostade 435 bath e jag for mig!
Felicia: Jora hotellet e bra med frukosten e bla! Skitkass rent ut sagt :( marmelad, toast,smor, yoghurt, 2 sorters flingor och juice, frukt! Och lite agg och omelett... Jag som alskar stora frukostbuffer....
Se upp for orm i tradgarden!! Vi har sett 2 st pa bara 1 vecka alldeles vid poolen och vid en av rummen! Personalen e snabba dit och ta bort dem men anda!!
Var dotter har inte matt sa bra idag :( spytt och har feber, stackarn! Och igar kom varmen pa riktigt, idag var det den forsta riktigt fina soliga dagen! Hoppas det fortsatter sahar!
Nu ska jag hem och ta hand om dottern och kolla pa Rattatoille :) Kopte den i Phuket for bara 60 bath, billigt som tusan!!