• jenniann

Khao Lak....

Hej! Vi ska åka till Khao Lak den 9 november hela familjen med vår minsta 5 månaders bebis, nån som vet om det finns blöjor att köpa där? Nån som varit i Khao Lak nyligen? Hur är prisnivån efter tsunamin, jag har hört att de gärna vill att turismen ska sätta fart där igen så prisnivåerna är något lägre...Vi tar gärna emot tips..Vi ska bo på Royal Bangsak resort....någon som vet något bra/dåligt om hotellet?

• Svar på tråden Khao Lak....
  • S72

Vi ska oxå bo på andaburi och har betalat 28 000 kr för 2 vuxna och ett barn på 2,5 år, då ingår transfer och parkering på arlanda i 2 veckor annars hade det blivit 27!

E så stressad har inte hunnit packa nånting och inte har jag inhandlat alvedon o sånt! *innebär att jag får springa runt som en skållad råtta i morgon*

• Felicia6
    S72 skrev 2007-10-31 21:25:35 följande:
    Vi ska oxå bo på andaburi och har betalat 28 000 kr för 2 vuxna och ett barn på 2,5 år, då ingår transfer och parkering på arlanda i 2 veckor annars hade det blivit 27!E så stressad har inte hunnit packa nånting och inte har jag inhandlat alvedon o sånt! *innebär att jag får springa runt som en skållad råtta i morgon*
    Åker ni snart då eller?
    Isf får du berätta sen hur det var Ska ni bo i bungalows eller?

vi har bungalow, transfer och frukost inräknat i vårt pris
    30e november åker vi till Khao Lak :D
  • Kaffekopp

s72 - stressa inte!! Det finns superbilligt Paracetamol på apoteken i Thailand... och mycket annat också, så stressa inte till Apoteket för den sakens skull! ;)

• S72

kaffekopp: ja det har du rätt i

felicia6; ja vi åker på fredag Vet inte om det är bungalows, blir en överaskning

• Felicia6
    S72 skrev 2007-10-31 22:42:42 följande:
    kaffekopp: ja det har du rätt i felicia6; ja vi åker på fredag Vet inte om det är bungalows, blir en överaskning
    Åker ni reguljärt och har bokat hotell efter lr? Det är skillnad på priserna på rum vs bungalow nämligen
    30e november åker vi till Khao Lak :D
  • Lilu

Ni som bokar boende för sig....hur mycket får ni betala för 2 veckor (bara boende alltså).

(¯`°?.¸ ღ Stolt mamma till Linus 010716 & Lucas 030510 ღ ¸.?°´¯)
  • jenniann

Mmmmmm...nästa torsdag åker vi från Kastrup kl 12:50..nån mer som ska åka med samma flyg?
    Vi betalade 34.000 kr för 2 vuxna, 2 barn på 10 år och en på 5 månader, då ingår busstransfer,hotell,avb.skydd.
    Nu längtar vi efter värmen!!!!!

• S72

Lilu: det beror på vilken standard du vill ha? Vi bodde för ca 200-600 bath per natt beroende på vad man fick tag på!

• S72

Herregud jag höll på att få ett nervöst nervsammanbrott... Fick en sån där konstig känsla och kollade sambons pass (ja jag vet, jag borde ju gjort detta långt innan)och hans pass går ut om 5 månader Så nu har jag skickat iväg han till Arlanda för att fixa ett provisoriskt pass, tur att man bor nära Vi åker i morgon liksom....

Svar på tråden Khao Lak....