zitis81 skrev 2008-01-27 22:57:40 följande:
Hej var ett tag sen jag skrev men jag har tittat in lite då å då K Kavat: Saga är/har varit så allergisk mot ägg. Men det visar aldrig något på testerna. Innan hon fick alla allergimediciner som hon nu tar dagligen kunde vi inte ens gå förbi ägghyllorna i affären utan att hon fick utsla i hela ansiktet å som sagt ingen av hennes allergier har visat på tester. Nu har vi börjat ge Saga mjölkprotein men inget laktos alls och än så läng verkar det gå någorlunda i alla fall. Ok hon har eksem men det vat jag inte om det beror på det. Magen är i alla fall bättre på henne nu. Hon får 2påsar movicol varje morgon å det verkar funka. Vad har era barn för mediciner mot allergi? Saga har Seretide, singulair, airomir, lumudal nässpry, livistin ögondroppar, movicolSamt aerius, betapred och zyrlex vid behov.Å en fråga till Hur är det med er har ni VB för era barn och i så fall hur mycket?Tänkte söka för Saga nu både pga av allergi o astma samt hennes leder.Ha det bra Kram
Ojdå! Det där lät inte alls kul..
Vad massa mediciner, stackars liten. Men det är klart, det är ju bra att det finns "hjälp".
Än har vi inte luskat ut vad det är här.. Kommer nog be om mer test på specifika saker.
Men vågar man göra pricktest själv? Någon som gjort det? Vart gör man det? På armen?