Hej hej!
lindansare - tack för infon, jag var ganska övertygad om att jag hade rätt angående studierna osv, men är inte så bra på att hävda min ståndpunkt.
Iaf inte om jag inte är 1000% säker. 
Sussie och Pingu – Vinga är också trotsig naaaanting. Mycket drygt kan jag hålla med om…
N har pajjat ryggen igår, så han är hemma och bara tar det lugnt idag – kors i tak. Han är ledig från jobb men hade massa planer som vanligt, som sprack nu… Hur som helst så ska han och Vinga vara hemma i em medan jag får vara VUXEN en stund och åka och fika med mamma och min faster. Lyx. 
Förresten, är det nån som har några bra tips inför en arbetsintervju?? Har allri varit på nån förutom den för det jobb jag har nu, som knappt var en intervju för de frågade i stort sett bara ”kan du börja på måndag”
så jag är omöjligt nervös inför denna. 
Sofia – håller med dig angående att det bör vara vikariens sak att komma fram och hälsa. Och sån nonchalans när det gäller att engagera sig i barnen är ju helt sjukt! Dags att byta yrke kan man tycka… Huvva! De har ju ändå hand om det viktigast vi har, f*n om de inte sköter sig tycker jag!! *morr* 
Nä, nu måste jag dra!
Ha en bra dag alla!