God morgon!!
Har faktiskt ingen aning om hur madrasserna på Jysk är men är beredd att hålla med Annika, man får vad man betalar för. Har köpt vissa möbler där som inte hållit så jättebra. Men jag vet andra som är hel nöjd med möbler. Ellenor och Tobias har just köpt en hel del där, matbord +8 stolar, skänk, vitrinskåp och tv bänk i vitt, riktigt snyggt faktiskt. Och inte farligt dyrt.
Nu ska jag snart åka och handla lite inför helgen och sen kl 14 ska jag hämta Alice. Oerhört skönt att få fara och handla själv. Hade med henne på OBS häromdagen, inte alltid så lätt. Hon ska ju inte åka kundvagn, det vägrar hon. Hon ska ju styra en sån här liten kundvagn och i den rymmer man inte så mycket.
Annars är det ganska lugn här, en kväll kvar sen är det helg. Jobbar 19-05 i kväll. Peter jobbar dock lördag och sen börjar jag om på söndag morgon. Tycker inte om dessa korthelger. Men nästa helg blir lite bättre än om Peter vart tvungen att jobba på lördagen då också. Han ska tydligen stå på Nolia på bröllopsmässan. Expert ska ha en monter där. Funderar på att fara dit och se om man kan få lite inspiration, nån gång ska vi ju gifta oss. För något år sedan så sa vi att inom 5 år ska vi gifta oss, vi får väl se hur det blir med det. Det handlar ju om en ekonomisk fråga också, vill inte ha något stort men vill heller inte snåla, ska vi gifta oss får det kosta vad det vill.