• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Emeraldy

Äh, lägg av Annica Han kan ju inte mena allvar, han måste ju ha sagt så bara för att reta upp dig (vad det nu ska vara bra för Fundersam)

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • mysia

Sara: jag vet inte. men kursen slutar enligt schema klockan 17 på måndagar, men dom jag pratade med där borta sa att det inte stämde, att jag skulle sluta 15:50, och då kan det bli stressigt att ta sig hem innan jobbet, och då måste jag kankse ta bilen och det var väl mycket det som gjorde att han tyckte att jag slösar bort pengar för det kostar med parkering och eller buss. men ändå,jag blir ledsen

Älskar mitt lillgull Tindra
  • Tuttie

Men Annica ...Ja jag vet inte vad jag ska säga.

Här hemma har vi just diskuterat att Jag tycker A visar för lite känslor... O känslor är ju som ni vet ett känsligt ämne för killar...  Men men jag tror att jag fått honom att förstå även om han inte säger så mycket...

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!

Sara du har förstått det här med säng

Annica: Skulle vilja skriva inga kommentarer men kan inte. Vad fan är det för människa du är tillsammans med. Du förtjänar så mycket bättre.

Har jobbat idag och sedan hälsade vi på farmor en stund. Ikväll har vi hälsat på min farbror och hans familj. De har en tjej som är 3 år och precis som Viktor ett litet vilddjur så dom brottas och pussas och kramas så det står härliga till Nu hoppas jag han somnar mitt lilla separationsångesttroll....

Älskade unge!
  • Emeraldy

Suck... Har suttit och jobbat nu i 1½ timme. Känns så trist att sitta på kvällarna, men samtidigt vill jag ju komma hem i tid på dagarna också. Men det blir förmodligen bättre sen. Just nu i början sitter jag i en massa möten med olika folk på eftermiddagarna och det kommer bli lugnare på den fronten så då hinner jag ju med det jag ska på skolan (förhoppningsvis).

Magnus försöka lägga Moa just nu, men jag hör hur hon ligger och pjöllrar för fullt där inne så det verkar inte gå så bra

Barnbidrag imorgon

Älskade unge!
  • Liloot

Annika: Det är ett par Puma, lite typ som converse, men i svart läder. Dööösnygga, men dom verkar inte gå att få tag på här i stan just nu

Annica: Jag förstummas ständigt av denna man. Vilken planet bor han på? Tycker han att du bara ska sitta inne och inte få göra nånting eller? Boken säljer du ju sen lätt som en plätt och får säkert 250 kr för den efter kursen är slut, parkering kostar 10 kr för två timmar i parkeringshuset brevid skolan.

Sara: Va jobbigt med en sån dag Hoppas det blir bättre imorgon!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?

Har glömt att säga till dig Sara att Eivor är så impad av Moa och tycker hon är sååå go Idag när vi kom på dagis var det första Viktor såg kortet på Moa som dom satt upp!

Älskade unge!
  • Emeraldy

Sofia:
    Vad roligt Ja, Eivor är ju jätterar  Det känns verkligen som rätt person på rätt ställe! Visst är det roligt att de tar så mycket kort på barnen och att de nu "visar upp" Moa när hon är ny? (Det hade jag tyckt vilket barn det än gällde )

• Emeraldy

Jag måste få klaga lite... Jag är så himla besviken. Jag har precis lika ont i min fot som före operationen Det är verkligen ingen skillnad alls. Tror ni jag måste höra av mig till Vårdcentralen eller kan jag vända mig till Ortopeden direkt när jag känner att jag har tid att ta tag i det igen?

Svar på tråden Mina goa vänner!