• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • mysia

Anna: Attans. Det visste jag inte. Så typiskt. Men jag ville ju gärna köpa den idag eftersom jag har första lektionen imorgon bitti.

Har precis varit på dagis och ändrat lite tider.
    Ska ta och städa upp lite här. hann inte bädda sängen imorse och det ligger leksaker överallt, så man snubblar vart man än sätter foten.

Älskar mitt lillgull Tindra
  • mysia

Anna: Kollade upp Adlibris nu, och boken där skulle gå på 270 och jag betalade 307, så det handlade inte om så stor skillnad tackochlov.

• mamma till Viktor och William

Tack alla, är verkligen jättelycklig över det här jobbet nu!

Sussie: Har ni en 140????? Jag skulle vilja ha en 3 meters

Så bra att ni också ska frossa på lördag så jag inte är ensam

Har köpt biljetterna nu och Anna är skyldig dig 100:- så glöm inte ta med båda biljetterna!

Tillbaka till jobbet!

(GullEivor tog emot på dagis idag och det gick sååå mycket bättre )

Älskade unge!
  • Pingulina

Nu har jag målat det sista i tvättrummet, av det vita alltså, så bara ränderna kvar. Jag målade under/bakom tvätthon och det var en akrobatisk upplevelse måste jag säga, skitdrygt att sitta ihopknölad under den bänken och försöka måla överallt

Annica, vi bäddar i princip aldrig sängen Generad Snabba ryck med kursen

Sofia, bra att biljetterna är ordnade! Ska ta med båda.

Nu ska jag äta lunch!

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Känner lite så med jysk jag oxå... Inte den bästa kvallan kanske
    Kanske bättre attt beställa allt från Ikea.

Soff: härligt att höra.

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Liloot
    mamma till Viktor skrev 2008-01-17 12:41:41 följande:
    Jag skulle vilja ha en 3 meters
    Så att ni kan ligga så långt i från varandra som möjligt eller?

Annica: Tur att det inte skillde så värst mycket!

Nu ska jag fara på TeamSportia och köpa mig ett par skor som jag gått och trånat efter länge
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Liloot
    Pingulina skrev 2008-01-17 12:49:17 följande:
    Nu har jag målat det sista i tvättrummet, av det vita alltså, så bara ränderna kvar. Jag målade under/bakom tvätthon och det var en akrobatisk upplevelse måste jag säga, skitdrygt att sitta ihopknölad under den bänken och försöka måla överallt Annica, vi bäddar i princip aldrig sängen  Snabba ryck med kursen Sofia, bra att biljetterna är ordnade! Ska ta med båda.Nu ska jag äta lunch!
    haha, det hade varit kul att se dig gymnastisera under diskbänken

Vi bädder nästan aldrig hleler sängen. Bara om vi ska få besök.
    Are you going to the grave with unlived life in your vains?
  • Alice i Umeå

Vi har en 160 säng och det är inte alltid lätt, när jag kommer hem mitt i natten får jag alltid flytta om Alice för hon ligger nästan alltid på tvären. Hon somnar ju i sin säng men kommer till oss under natten.

Nu har jag handlat, blir slut för minsta lilla, hur ska det här gå??

Vi är också skitdåliga på att bädda sängen, jag var duktig när man hade sängen på samma våning som entren så att säga, då kändes det som om det kom folk ville jag ha bäddat. Men om det kommer folk nu så är det inte så många som går upp på övervåningen. Men vet jag att det kommer folk då bäddar jag också.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • mysia

Annika: ja,det var verkligen pang på med kursen. trodde åtminstonde att jag skulle få vänta tills nästa vecka, men nej. men d blir nog bra.

Vi bäddar alltid sängen, tycker det ser så stökigt ut annars.

• Alice i Umeå

Vad ska man roa barnen med en dag som denna?? Det är ju inte ens kul att gå ut. Jag hämtar Alice kl 14 och sen ska man underhålla henne hela eftermiddagen, vi äter ju inte förrän kl 18 ca så det känns som att det är ett par timmar. Känner mig lite kass när man slår igång tv:n före middagen men hon blir ju så rastlös. Och jag orkar inte ens busa och så lika mycket som jag gjorde innan jag blev gravid. Det är tur att leksakerna från jul och kalaset fortfarande är hyfsat roliga. Duplo måste vara det bästa hon fått.

Nä, nu ska jag göra något nyttigt innan jag ska hämta Alice.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
Svar på tråden Mina goa vänner!