• mamma till Viktor och William

Mina goa vänner!

Det är nu ungefär 2 år sedan de första av oss träffades, väntade barn och pratade konstant om våra små kärlekar. Allt eftersom har nya ansikten kommit till och numera är vi ett härligt sammansvetsat gäng som surrar om det mesta i livet!

VÄLKOMMEN HIT!

Länk till TRÄFFTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m27822698.html

Länk till RECEPTTRÅDEN www.familjeliv.se/Forum-11-265/m26183077.html
    Älskade unge!
  • Svar på tråden Mina goa vänner!
  • Tuttie

Hallojsan!
    Oj vad konstigt det var för C ikväll när hon inte fick säga God natt till pappa. Hon tyckte ju att det var konsigt att pappa for förrut. .... Hon vill inte riktigt somna.

A har som sagt farit nu och kommer hem på söndag. Ganska skönt att få egentid men jag saknar honom redan. Så C får sova i våran säng i natt ..Så jag inte är helt ensam.

A har fortfarnade inte snusat sedan i tisdagskväll. Är lite halv imponerad faktiskt.
    Igår var han dock jäkligt sur.  Undra vad man ska ge han för nått när han helt fri från det, någon liten belöning... bör han väl få, hur länge ska man vänta då?

Annika: Har du sett att boblins går 7,45 på torsdag (vardags) månar på tv4+ Men det är väl avsnitt från DVDerna. Men ni har väl inspelningsbar dvd, om ni har tur är det andra avsnitt. Kanske kan vara värt o spela in?!?

Ikväll blir det let´s dance och sen en film tror jag.. Men jag har varken Cola eller snarr

Dig ska jag älska var endaste dag.Så länge jag lever mitt allt ska du va!
  • Emeraldy

Hmm... Mysko... Har inget att göra så jag kollade in era fotoalbum för att se om det fanns nåt nytt att kika på. Våra gallerier ser annorlunda ut! Jag och Sussie har en rullningslist medan ni andra har rubrikerna bredvid varann, som i gamla versionen. Hmm... Nu kommer jag ligga sömnlös i natt

Hoppas ni som ska ut och äta och på bio imorgon får skoj. Själv ska jag jobba på Sagolika (känns så där efter två skitdagar på skolan) och sen blir det 30-årskalas.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Pingulina

Sussie, vi har ju 3 Boblins-skivor så vi har nog dom flesta avsnitten. Men Nellie brukar ligga i vår säng och se på barnprogram från kl.7 på vardagmornar, jättemysigt. Först är det Teletubbies, sen Räddningsbåten Elias, sen Postis Per och sist Boblins

Sara, mysko Förstår att det är drygt att jobba kvar på Sagolika när du nu har ett "riktigt" jobb. Hur l'änge ska du jobba där?

Nu ska jag dricka upp mitt vin och sedan gå och lägga mig. Förra gången Max sov över vaknade han 05 *snark*

Det finns bara ett vackert barn i världen, och varje mor har det.
  • Tuttie

Så är et nog annika:

Sara: Ja jg har oxå tänkt på det att det ser olika ut i fotoalbumen. Lycka till på jobbet! Visst var det sista dagen?

• Alice i Umeå

f-n, mitt inlägg försvann. Orkar inte skriva om det. Vad ska alla göra i morgon förutom Sara som ska jobba?? P ska jobba, vet inte riktigt vad jag och Alice ska hitta på?

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Pingulina

Agneta: Sofia och Anna med respektive och jag ska på bio redan kl.15 och sen ut och käka. Innan det vet jag inte vad jag ska göra, kanske fara och träna en sväng. A och Nellie behöver nog lite ensam-tid då han har jobbat så mycket nu.

• Alice i Umeå

Det är synd att vi missar bion och middagen men inte så mycket att göra något åt. Vad härligt att komma iväg och träna. Jag var i måndags och det var verkligen skönt. Tyvärr blir det inte så ofta för min del men det hänger ju ihop med våra scheman.

Alice 051230 och skruttan BF 080426
  • Tuttie

God natt

• Pingulina

gonatt Sussie

• Liloot

Sara: haha, ja min syster fyller år idag Vi kanske har fler gemensamma datum?!

Agneta: Jag tänkte nog ner en sväng mitt på dan imorgon, vi kanske ska ta en fika när barnen sover? Loggar in i morgon och kollar om det är nån är på!

Annika: Här blev det också nåt glas vin ikväll, men nu är natten sen, så nu väntar sängen!

Godnatt!

Are you going to the grave with unlived life in your vains?
Svar på tråden Mina goa vänner!